♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2011

Av Zanni - 31 mars 2011 16:17

Cha alla fina läsare, min dag ida i siffror!

1. Vakna, tviga sej upp.

2. Dagens kläd val (kan ta upp till 30 min haha).

3. Äta frukost (smoothie).

4. Åka bil till min eventuellt nya skola.

5. Prata med läranrna där och titt runt.

6. Åka till min nuvarande skola.

7.Vara där.

8. Åka skol-buss hem och tigga läkerol av killarna (fick så klart efetersom jah e såå snygg)

9. Åka bil med mamma hem.

10. Fika.

11. Sitta här och blogga.

Så det var det haha händer nog inte så mkt mer i kväll har ju ändå ett rätt så ointresant liv såaa......

Pusss //Zanni


Av Zanni - 31 mars 2011 15:46

  Jeans: JC _ kr.

Linne: H&M _ kr.

Tröja: New Yorker 399 kr.

Halsband: H&M 99 kr.               Face look! + mina nya brillor!

Av Zanni - 30 mars 2011 18:05

Hej svejs och förlåt för att jag inte bloggat! Men internetet på min data har inte funkat, det gör det inte nu heller men jag skriver från mammas data. Det är klart jag hade kunnat blogga på den men grejen är den att  jag har inte orkat men ida kände jag man kan inte bara svika sina läsare i två dar! Så nu ska ni från och med imorrn (då min data förmodligen funkar) ska det bli hyper bra uppdatering! Jag lovar, ja min dag ska jag väl berätta!

Jag har vart i skolan, sen efter så åkte jag till stan och träffa tezzan. Jag köpte thyp ingte bara ett par hyper coola brillor!  Hehe hade inte råd själv så tezzan va söt som hon e och låna mej 20 spänn, avstod från sina brillor visst är hon snäll! 

Ni får dagens outfit , imorrn för jag vill inte ladda upp bilder på mammas data ^^

Imorrn ska jag och hälsa på en annan skola som jag kanske ska börja på efter som jag inte rigtit trivs på min nuvarande skola.

// kramar Zanni!     så en bild på brillorna från bik bok!  

Av Zanni - 27 mars 2011 14:26

   Dagens på ett lite anurlunda sätt.

Tröja: New Yorker 399 kr.

Klänning: Mango _ kr.

Thights: ______ _ kr.

Benvärmare: KappAhl _ kr.

Av Zanni - 27 mars 2011 14:05

God dag alla fina blogg läsare, ja för det är ju inte morron längre! Vet har inte laddat upp dagens outfit men har haft så fult upp. Nu ska jag berätta om min dag igår. Ja tessan (Teresa) kom hit vi hade super kul vi gick till min hopp bana i skogen och hoppa med Pontus. Sen gick vi hem och va ute och lekte m.m Sen gjorde vi bara sånt flumm man brukar göra med sina kompisar. Vi somnade först kl 2 på natten hehe! Sen nästa dag spionerade vi på alla och flummade mera haha! Och nu ida så fyller ju min älzkade hund Pontus år! Så vi ska ha ett litet hund kalas haha för han idag! Outfiten kommer snart loooovar!

Love yah// Zanni     Haha titta va snäll jag är bjuder er på en dagens facelook medans ni väntar på outfiten haha!

Av Zanni - 26 mars 2011 18:08

  Kjol: H&M 99 kr.  

   Tröja: Ålhens 299 kr.   Ridbyxor helskodda: Stigbygeln 825 kr.   Rid strumpor: 99 kr.

      Klänning: BikBok 299 kr.   Tröja: New Yorker 399.   Kofta: H&M 197 kr.

Blev inte så mkt shopping, tyvärr men jag kanske inte bloggar mer ida =( Berättar min dag imorrn hehehe e lite trött ida tessan o jah gick o la oss 2 igår hehe!

Kramar o pözzar/ Zanni

Av Zanni - 26 mars 2011 13:48

Fölåt alla min finizar, att jag inte bloggat lixom men jag har haft värdens bästa (en av mina bästa har många) kompis Teresa! Så har inte hunnit blogga, lägger upp bilder sen på vad jah köpte tjaoo! <3

// ZANNI <3

Av Zanni - 25 mars 2011 10:58

Shoo alla mina finizar, åh va ni e underbara!

Ida är jag ju som sakt leeedig ahh va sköönt de e assw!

/ TJAOO Zanni

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards