♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2011

Av Zanni - 31 maj 2011 17:38

Av Zanni - 31 maj 2011 16:19

Heii 

Ida så har jag typ bara vart i skölan..

Jo sen efter så åkte jag med Jullan och hennes mamma och tog en glass på fiket träffa vi oxxå Viljam (ja han stavas men J)

 Ja och sen sjusta de hem meii och när jag kom hem så fikade jag macka och te med mammsen.

Och nu så ska jag packa till Öland imorrn, skriver mer om det senare LOOVAR!

Just nu sitter jag och lyssar på MUUzZiiC och blöggar! <33

   Haha vaacker bild på meii! <33

Av Zanni - 31 maj 2011 15:51

  Halsbandet: H&M   Armband: Govindas Ring: Gina Tricot

  Tröja: H&M

Grått baslinne: H&M

Lack tights: H&M

Kofta: JC

Puss

Av Zanni - 30 maj 2011 20:16

 ( bby= elliz)Åhh elliz fan va söt du är jag fick ju värdens syyggaste klänning!

      Denn as gölliga klänning fick jah av min bby!

   Hehe jag just nu!    Muuums äter kakor!

Pusss nu ska jag äta vi hörs imorrn!

Fred ut..  // zanni 

Av Zanni - 30 maj 2011 20:14

 
Av Zanni - 30 maj 2011 14:09

Buhuu kommer sakna min fina touch mobil =( Den här är ju inte direkt Proffsig som min förra vaa. =(

Aja taack ändå mamma du är så snäll =)

 

Den här är ju oxxå hyfsat snygg och braa! <33

Jaoo jag sitter och messar med Alice och försöker få tag på Elliz som lova att ringa mej när hon slutade klockan 2 men har ännu inte ringt! <33

Aja

Puss och kram   

Av Zanni - 30 maj 2011 11:16

Åhh nu sitter jag och äter värdens g00daste pizzan!

Vi hörs...? <33

     

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Skapa flashcards