♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2011

Av Zanni - 30 juni 2011 14:41

Hello

Detta blir inte så långt inlägg tänkte bara visa er hur vårt rum ser ut här på Hilton...¨

Ida var vi vid den stora kyrkan Kölner Domen.

Ja och sen gick vi runt och tittade lite, och jag fick ett par vita tygshorts såå sööta<33

Ja nu ska vi gå ut och försöka få i oss nån slags lunch och åka båt eller ett litet minatåg vi har inte bestämt oss?

Här är minabaren på rummet PROPPAD med gotte...


Imorrn åker vi till Paris på hotel Pullman.

Igår så sov vi ju på natttåg tog inte så mkt bilder men det var jätte mysigt fast tråångt, med väskorna och allt men ialf så så sov jag högst uppe men imorse var vi tvungna att gå upp klockan....

5 PÅ MORGONEN!!!!!!!

Men det gick bra sen på sista tåget åt vi frukost och sen kom vi hit till hotellet.

 


Det hade jag på natttåget igår GOTT!

   Badrummet   Dushen   rummet typ   Sängen  skrivbord  


   tv

   Kölner Domen

   Igen   Klockan uppe i tornet..   Jätte altare   Mina nya shorts! <33

   Det jag mumsade på igår..  

Och min tågfrukost ida, den var inte så god!

Nu ska vi som sakt ut och äta

Puss  

Av Zanni - 28 juni 2011 21:03

Ja jag är redo för imorrn...

Nääästan...

Hehe

 

Det är lite saker kvar och så handbaget som är datorn och böcker och... GODIS 

Min pappa har diabetes, och jag fick nyss lära mej hur jag ska göra med sprutan OM det skulle hända att han blir medvetslös.

(kommer inte hända för han är petnoga,men OM)

Ja ialf så var det så läsgigt när man skulle sticka ner den i hunden, jag fick inte spruta i någon men prova trycka ner den!

  

Ja men nu måste jag packa klart och fixa lite..

Men vi hörs när jag kommit fram till hilton i Köln.

 


  

Min fina gröna resväska

  Puss och Kram  

Av Zanni - 28 juni 2011 11:34

Jag lånade min systers system kamera för ett tag sen och nu kommer lite blomm bilder jag tagit, faktiskt nöjd 

     Det här är den bästa bild jag tigit i hela mitt liv är faktiskt OTROLIGT NÖJD!                

Kram

Av Zanni - 28 juni 2011 10:55

                                                           Tröja- JC

                                                            Shorts- H&M

                                                                  

Av Zanni - 27 juni 2011 23:04

    Visst är den snygg haha xD

Vad händer hos er?

Själv sitter jag och provar massa efekter på webbkameran, medans pappa sitter och jobbar på datorn...

Ni får kanske se några sen haha 


Kram♥

Av Zanni - 27 juni 2011 19:35

Åker jag och pappa iväg!

Åhh guuud vad jag längtar...♥

Nu är jag ju ialf fall hos pappa och vi kom nyss ut efter att vi skulle ha cyklat till stranden men på pappas ena cykel gick vev lagret sönder (kostigt efter som cyl´keln är värsa proffsiga och ganska ny) och på den andra var det punka=(

Haha nu ska ni få se i bilder hur vår resa ser ut (som jag sakt så ska vi åka tåg)

   I en natt..   I fyra nätter..   Barcelona 2 nätter...  

IBIZA I 3 VEEEEEECKOR!!!

Puss ♥

Av Zanni - 27 juni 2011 10:20

Målade nyss naglarna tårna oxxå blev faktiskt snyggt.

Haha mamma tycker de ser ut som Karameller 


        

 

Så här ser jag ut idag

Tröja- JC

Linne- Bik Bok

Shorts- KappAhl




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards