♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2011

Av Zanni - 30 juli 2011 23:48

Hejdå och godnatt på er, imorron tiiiiiiiidigt så bär det av till Espania!

Men det är inte med vem som helst utam med...

ELLIZ

 

Najs vettni!

Nej men nu så ska jag sova, och vi hörs väl nån gång under de följande två veckorna.

Hoppas ni får det bra och sover gott!

Jag har ju haft "the Lazy song day" idag haha!

Pussssssssssssssssssssss

 

Haha bild från förrut idag!



  

Av Zanni - 30 juli 2011 17:09

            Köpte massa andra saker oxå, men pallar inte lägga upp ALLT från Ibiza.

Sen var det lite mer grejor från köln men ja det här är det jag bjuder på idag!

Av Zanni - 30 juli 2011 15:18

Tjena, min kompis söt-Anna gör värsta proffs headern åt mej.

Spänannande!

Nu så ska jag bara packa ner det sista och sedan äta lite lunch, så vi hörs senare.

Jo cheka hennes blogg oxå.

http://stjernberg.bloggplatsen.se/

Pussss! 

 

 Lyssna!

Av Zanni - 30 juli 2011 12:45

   Före     Efter!

Av Zanni - 30 juli 2011 11:36


Hej mina små älsklingar!

Jag vaknade för typ en timme sedan, jag har ätit frukost och fixat mej.

När jag packat så ska jag träna med Pontus, vår hund alltså, sen ska jag ringa Jullan och nu så chattar jag med Elliz om...

Spaniiiien!

Nu måste jag packa och så..

Jo Pontus är så söt igår så fick han en liten gosehund av mej, han är helt galen i den bär omkring på den som om det var han lilla bebis haha!

Sööööööt!

När jag är i spanien så kommer updaten suga, för mormor har inge internet så vi kommer ibland gå till något intenet cafe.

Så kanske typ 3-4 inlägg från Espania.

 

 Buuhuuu nu loggade min älskling ut! :(

En ville se hur mitt hår är naturligt,hittade en bra från när jag hade långt!

      Dagens

Kofta- Bik Bok

Tights- Lindex

Linne- H&M

Av Zanni - 29 juli 2011 22:03

Hejsan :'(

Något hemskt har hänt förstår ni!

Min damp mobil, har radetar ALLA bilder från Ibiza!

ALLA!

ALLA

Fyyy, ni måste vara as arga på mej juh!

Förlåååt!

Men det är inte jag det är den j*vla f*cking ap mobilen!

Nu så tänker vi inte på det! :(

Nu är jag hos mamma, och när jag kom in i mitt rum så är det värdens överaskning mamma har gjort om så jävla fint i mitt rum.

Allt är helt nytt så sjukt fiint!

Jag älsarejj mammis! Komentera om du läser!

Jag fick så fint hemvälkommande jag älskar min fina familj!

Nu så ska jag käka glass me chokladsås, mumms!

  


Imorron så ska jag göra ett inlägg om allt jag köpte/fick på Ibiza.

Jo jag har fått två typ likadana as gulliga frågor!

 


Taack!

Såklart jag alltid ska blogga!

   Agillity banan! <33

 

Hoppas vidion funkar sen, den *laddar*

Pussssss

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards