♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2011

Av Zanni - 30 september 2011 22:25

Shoo Bitches!

Fråga på i frågestunden bara!

Kom nyss hem, har varit på min förra skolan och gjort en as rolig grej...

Typ ett rollspel, fast typ med alla i skolan, de som HAR gått och deras vänner!

  

YEES ;)

Hemma hos mihh händer ingeeet, men fick nyss veta att min morfar mår bättre!!

Alla sitter framför tven och kollar på något, vettefan vad det är.

Själv ska jag ta en kopp te och fixa naglar och lite smått, ni vet allt man gör!

 

Av Zanni - 30 september 2011 17:04

 

Av Zanni - 29 september 2011 19:28

Hejsan på er, jag kom nyss hem frå sjukhuset, min morfar mår super dåligt, orkar inte berätta!

Men ville att ni skulle veta varför jag är så ledsen.

     

 Nu ska jag och mamma prata lite och göra min spanska, lite kul ialf!

  

Av Zanni - 29 september 2011 06:19

DET ÄR HEMSKT!


Iallafall så ser ni juh hur tidigt jag är uppe, och jag har även REDAN sminkat, valt kläder och fixat håret!

STOLT!

 

Vi får höras mer ikväll sötisar!

   

Av Zanni - 28 september 2011 21:09

Nu så ska ni få se shoppingen från idag, värdens bästa mamma och mormor!
ÄLSKA PERFYMEN!!!
     Sjuuukt go perfym från Åhlens 399 :-   Ljus rosa läppstift från Make up store 170 :-   "Kattögons" mascara, ska tydligen vara jätte bra?
Från H&M REA 99:-   Midjejeans med dragkedja SKITBILLIGA 199 :-   Sött spets linne från Bik Bok 149 :-
Nu så ska jag dusha och allt sånt, ta en kopp te och mysa ner mig i sängen!
Ha en mysig kväll!
 

Av Zanni - 28 september 2011 20:51

Eftersom jag inte hann blogga igår så ska ni få se det jag köpte igår NU:

Visar det jag köpte idag lite senare, i ett annat inlägg♥

   "trippel" ring från Glitter REA 50 :-   Super söta sovshorts från Gina Tricot 99 :-

Haha var inte planerade med när jag såg de så undrade jag hur man skulle kunna leva utan sådana!!       T-shirt från Ginatricot 99:-

   T-Shirt från Gina Tricot 99:-

   Hårinpackning och shampoo

 

Av Zanni - 28 september 2011 12:00

Haha Emmy valde rubriken...

Jag är ialf så sakt i skolan...

Sorry att jag inte kunde blögga igår me jag var och hade "after school shopping" och sen så sång och sen hann jag helt enkelt inte!! ;((

Visar er grejerna ikväll...

Ska även och shoppa lite smink och såå med mormor när jag kommer från skolan, lååång dag idaa slutar 16:00..

Vi hörs ikväll sweeetharts!  

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards