♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2011

Av Zanni - 30 november 2011 21:00

Hehe jaa här är då den skyldige, förklaringen till min dåliga uppadatering!


B e r o e n d e . . .!? ;)

 

Av Zanni - 30 november 2011 20:50

Shoolululu (http://hannabel.blogg.se/) haha var tvungen att länka Hannabel om jag skulle få skriva så!


Hehe ska visa upp boven till att min uppdatering är på så låg nivå just nu, haha ska visa er imorrn alltså!


Idag innan jag tog tåget hem åkte jag med Amalia till Åhlens, hittade lite julklappar också, sköönt!

Kan inte visa här i bloggen eftersom mina föräldrar chekar min blogg ibland ;(


Och såklart kunde jag inte motstå att köpa något till mig själv, så fick med mig ett Linne och hårnålar från Åhléns ;) Happy! 


Nu ska jag fortsätta vara "social" med boven, sååå puss och godnatt för er!

Loovar att jag ska skärpa mig imorrn, statestiken är ju bara såå wiiihooo!! :D


 



  Spännande..

Detta fick komma hem till meeeej idag också, höh..!

 



PUSS!  

Av Zanni - 30 november 2011 16:15

Sitter fortfarande i skolan suuck, men jag väntar på att Amalias SISTA lektion ska vara slut ;( Jag slutade för typ 10 minuter sedan eller något?

Jag ska strax åka med Amalia och Hampus till stan, mååste köpa lite grejer, höh..

Nyss var jag och hämta ut min gratis choklad och bulle, yammi fick något random sms! Jag bara yiiippeeee!  

Men nu måste jag tagga, puuuuusss!

 

-

Av Zanni - 30 november 2011 14:33

  

Av Zanni - 30 november 2011 11:36

Sitter i matsalen nue, taha snodde en dator men ingen määrker mohahah!

NU ska vi tagga till idrotten, snart iallafall så vi hörs när jag kommer hem sen då, puuuss!

 

Hahaha gud vaa söööööööt jag ee (noot)!!

Från Emmys iPhone instagram, you know!  

Av Zanni - 29 november 2011 20:48

(inte riktat mot någon, bara ett fint citat jag läst på måånga bloggar)

     

Av Zanni - 29 november 2011 18:35

Shoolululuuuu bitches! (haha hannabeliito style) 

Sitter här hemma med min kompis Emelie, såå länge sedan vi träffades så super skojj at ses nu. 

Vi hörs senare ikväll då, PUSS! 

Thaha just nu, sitter i mjuukisar och sooofatar, naaaajs!!?   

Av Zanni - 29 november 2011 17:37

Som jag skrev igår så lånade jag en Systemkamera av mammas arbetskompis, var ju med henne på jobbet igår. De hadde adventsfirande nere vid en liten sjö och vi tändde en JÄTTE brasa, jag fottade massor men visar er några nu mer får ni se med tiden! 

             

  

DET ÄR COPYRIGHT PÅ ALLA DESSA BILDER!!


  Men ja vad tycker ni? Jag är iallafall super nöjd!


Vad tycker ni då? Blir skitglad om ni komenterar!  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards