♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2011

Av Zanni - 31 december 2011 19:00

Hello babes!

Nu är jag framme hos min väääänner, najsnajs! Vi var nyss och köpte godis för 100 spänn, höh..

Tjockisar :$

Men det kommer bli en craaazy night, yeeaaah!

Btw så kommer jag inte kunna uppdatera utan fixar tidsinställt inlägg till 00:00, GOTT NYTT ÅR OCH MASSA PUSSAR TILL ER!!  

   

Haha mobba inte bilden, sååå vackert!

Av Zanni - 31 december 2011 15:43

Snart är det ju nytt år, eller rättare sakt om 7 timmar och 13 minuter! Yees ;)


Mina mål med 2012 är att bli kär, få bättre blogg och framför allt få den att växa.

Ska även bli en bättre vän, satsa dubbelt så mycket på skolan, träffa massa nya mäniskor, shoppa en massa nytt och vi börjar med en ny dator!


Känner redan att detta år kommer bli grymt!!!!


Love life! ;)

 

Av Zanni - 31 december 2011 15:17

Som jag skrev skulle jag göra ett videoinlägg om mina planer inför ikväll, here you go!


Av Zanni - 31 december 2011 13:36

Godmorgon, jag vaknade faktiskt för bara en halvtimme sen. Blev rätt sent igår, höh!

Men nu är jag utvilad och nydushad, superskönt.

Men vet ni vad jag missat helt? Jo vad jag ska ha på mig idag, på nyårsafton!

Aja jag hittar nog någonting, herrgud har massa jag ska hinna med! 

Måste ju göra videon ang mina nyårsplaner till er också, den kommer upp strax!


Stress, stress, stress, PUSSSAAAR!

       

Av Zanni - 31 december 2011 01:45

Vet ni va! Eftersom det är såå mycket frågor i bloggextra så kör vi på en liten frågestund nu.

Blir det bra?

Ni får fråga vad som helst, jag svarar på exakt precis allt. Och som en bonus får ni alla frågor i ett videoinlägg, om det blir många alltså.


Frågestunden avslutas när jag tycker det är tillräckligt mycket frågor, såå fråga fråga på nu!!!

 

Av Zanni - 31 december 2011 00:00

Jaaop, klockan slog 00:00 för sista gången 2011. För imorrn är det ju 2012 vid denna tid, wiihoo!

Men jag tar mina planer imorrn, och kanske till och med i en video. Säger bara att det kommer bli grym!


Just nu sitter jag iallafall i min mjukisdress och är ganska allmänt slapp.

Puss och go'natt! 

   

Av Zanni - 30 december 2011 23:06

Pappa beställde nyss hem denna going  till moi ny daaataa, glaaad chey!

Blev dock en annan en den jag visade er förut, denna har snabbare processor (stavning) vilket gör att den är snabbare, men dock lite dyrare -.-  Men det är samma storlek och allt + att det är hp mitt favorit märke (har det på min nuvarande dator!)

TAAACK PAPPA! 

 

 

Av Zanni - 30 december 2011 21:40

Min pappa bokstavligt hatar One Piece, verkligen hatar!

Så han frågade mig: Vill du inte ha en ny dator istället för en one piece.

Och det är ju ganska lätt, klart man vill ha en dator för 5000 :- istället för en One Piece för 2000 :-, LÄTT!

Så jag hoppas på att få med mig min dator nån gång under nästa vecka, värdens megabästa julklapp.

Tack pappa! 

Btw så är den lite större en "normal stora" bärbara datorer, så den blir grym att kolla på film på, och blogga såklart! ;)

  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards