♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 29 februari 2012 21:34

Fick med mig dessa super snygga & galet sköna mjukisar från Hollister idag. Kanske lite väl vågat med oranga? Men hehe jag älskar dom! Perfekta för mysiga hemmakvällar.. 

 

Av Zanni - 29 februari 2012 21:27

Nu när vi varit så sociala & duktiga så blev det dags för film.. hehe kan ni gissa vilken? Star wars såklart, stardard.. ;) Haha btw min bror jämför mitt humör med Anakin (han som blir darth vader).. hmm jag håller inte med? :( 

 

Av Zanni - 29 februari 2012 19:00

Som jag skrev förut så möblerade vi om i förrgår tror jag? Blev helt okej.. men i sommar ska vi måla om, köpa ny säng & allt sånt. Så detta är bara tillfälligt eftersom att jag vill ha en förändring - NUUUNUUU!! 


Av Zanni - 29 februari 2012 18:23

Tjaaa älsklingar!  Ledsen för att uppdateringen varit lite halvdålig de senaste två dagarna.. såg att statestiken sjunkit och allt. Men nu är jag hemma igen och uppdateringen blir extra bra, looovar!

Hehe yees men iaf, jag skulle ju på ett "möte" med mamma fast jag sket i det - haha taggade för att träffa Jonte och Jesaja istället. Vi chillade runt på söder..  + shopping sååklart (visar sen)! 

Hehe vad har ni gjort idag då? 


Jaja nu är jag då hemma, min bror är här så måste gå och vara super social med honom nu - bäääästa! Skriver senare, PUUOOOSS!

 

Av Zanni - 29 februari 2012 10:59

Heej babes, fixat mig lite snabbt nu för dra mig in mot stan. Ska på ett möte tillsamans med mamma, eller ja snarare en såkallad "Livscoach". Får se hur det går hehe? Efter blir det mera shooopping, yeees! 

Vad ska ni göra idag? Hoppas iaf ni får en superdag, pusss!


Har förresten en riktig sånhär fuuldag, blöö säger jag bara - så slänger in en bild jag tog för någon vecka sedan..

 


Av Zanni - 29 februari 2012 09:58

Godmorgon.. hehe vaknade nyss på världesns sämsta humör. På lite bättre humör nu så ska ta och försöka få i mig lite frukost & fixa mig lite snabbt för att åka in på ett viktigt möte, men mer om det senare.     Vad gör ni?.. 


Sååhäär glad - njaa?..

 

Av Zanni - 28 februari 2012 22:38

Fick med mig den här galet snygga tröjan från Hollister idag, tror den kostade ca 500 kr? Hehe mamma betalar *blink*

     

Av Zanni - 28 februari 2012 22:16

Som sagt så är jag inte hemma, men vi hyr typ våra vänners lägenhet så vi får vara här när vi vill - sjukt skönt om man vill vara i stan till sent och inte pallar åka hem till landet hehe.. Allt känns som hemma här så det är hur nice som helst. Förutom det så är det typ världens största & mysigaste lägenhet med världens snyyyggaste utsikt - över globen och allt.. Hehe så sitter här med deras dator i knät + världens godaste mackor brevid mig! Oouf visst bryr ni er? Jaja nu ska jag fortsätta med det & skypa.. som sagt - som hemma!

    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards