♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2012

Av Zanni - 30 april 2012 22:51

Ja nu ska jag & Ellis firra valborg lite forever alone är hemma.. Kolla massa fimer, käka massa choklad osånt, världens finaste bajskorv till vän jag har  (kommer nog ta boort detta oseriösa inlägg senare, man aa, såhär ä jag just nu, HEJDÅ)


 


Av Zanni - 30 april 2012 22:45

Fick med mig det här hem idag, asnöjd med plattången, hoppas den är bra också?.. We will see? Fick med mig lite annat också, blir alltid så jäkla glad av shopping hehe, weeii! :) Synd att man inte kan jobba som det, "shoppare" typ, HAHA isåfall skulle jag vara den garanterat bästa, lätt alltså, ellerhur?.. -

Plattång från Siba (REA)

 

Blus från h&m

 

Supersött linne från h&m, kommer änvändas mycket i sommar! För visst var det fint?

 

Trosor, gulliga strumpor och en mascara, älskar den!

    



Av Zanni - 30 april 2012 20:19

Haha jag för precis ett år sedan, valborg 2011. Visst är det kul att sitta och jämföra bilder från olika år, månader osv? Vad tycker ni, går det mot bättre? Själv tycker jag att jag ser otroligt mycket bättre ut idag än då, menmen, bara jag kanske? (på bilden är det jag & min vän Zoe)


Iaf! Ska strax springa ner och möta upp Ellis bästavän, så det blir att fira valborg med henne. Eller ja, fira & fira? Tror inte vi pallar dra till någon brasa, utan istället blir det nog en riktig myskväll med massa filmer o skit. Hur ska ni fira valborg? Hoppas ni får det kul iaf, pussokram mina bästa!


 


Av Zanni - 30 april 2012 18:30

Åkte precis en sväng till grönan för att hämta ut mitt efterlängtade guldkort.. Yääy, som jag sa så kommer jag typ på där i sommar, de veckorna jag är hemma i sverige iallafall.. SÅHÄÄÄÄÄR nice!!  Tror jag drar dit imorgon redan, vi får se? Jaja men vad har ni gjort idag babes? Själv så har jag skiit ont i fötterna just nu - sprungit runt och provat massa kläder, letat plattång osådär, fick med mig lite fynd också.. Visar senare! Käkade en jätte god lunch också, jag


Bjuder på en bild på mig & Olle, från igår

 


 

Av Zanni - 30 april 2012 17:03

Ska in mot stan och fixa en grej nu.. Hmm? Kan ni gissa vad? Asglad är jag iallafall!! YÄÄÄY Hehe visar sen när jag kommer hem!  PUSS!


 









Av Zanni - 30 april 2012 10:01

Drar mig iväg till Ollä nu, mjukiskläder o allt på.. Mysigt! Senare idag ska jag möta upp pappa för en massa shopping, behöver ny plattång, jeans, några tröjor osv osv! Får se hur det blir, lovar att uppdatera massa ikväll, så håll ut tills dess. PUSSAAAR!


 

Av Zanni - 30 april 2012 00:34

Måste upp tidigt imorgon, ska träffa några en stund på morgonen & sen vidare till pappa.. Tagga en hel dag med massa shopping, pappa betalar duvet! Hehe driver, men godnatt sötnosar, know you looove me! 


 

Av Zanni - 29 april 2012 21:12

Har haft en megagrym helg, haft fullt upp, åkt hit & dit så yees - har inte riktigt blivit någon tid över till bloggen, men som sagt så är jag tillbaka till 1000 nu på onsdag, när skolan och skit börjar!.. Hehe men iaf! Vad har ni gjort i helgen älsklingar? Själv så har jag mest träffat kompisar osv, igår när Ollä, Hugo och Ellis gått hem så tog jag tåget in till Anna, Tanja + några killkompisar.. Vi köpte med oss massa gott käk, gick ut i typ "skogen" HAHHA, chillade, snacka, garva osv osv.. Sen sov jag över hos Anna bästis också, hadde det asmys hela kvällen - så min helg har kortfattat varit grym! Hoppas er varit desamma  Skriver mer snart, ni får några bilder sålänge..


     

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards