♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juni 2012

Av Zanni - 30 juni 2012 23:01

Tjaaaaaaaa sötnosar, gjort något kul idag? Blev ju massa sol idag ändå, dock drog vi inte och badade som jag tänkt - utan jag träffade bästavän på stan, sprang runt i massa affärer och småshoppade lite, eller Anna shoppade massor.. Jag hittade bara ett virakt linne inne på vero moda, ni vet det där jag visade igår? Ska försöka få med mig det hem nån gång innan jag åker utomlans hehe, så snyggt!  Iallafall så hann vi med en fika inne på Nancy's, jag drack btw två chailatte HAHA, beroende eller? Ohyes! Har ju inte träffat henne på typ 2 veckor, så det var nice att få snacka ut om allt som hänt, vad vi missat hos varann liksom? Haha, efter det drog vi hem till maja & vendela, där hon hadde köpt 30 kilo godis, massa taco och fixat med massa skräck filmer.. Så söt  Vi startade med filmen "drag me to hell", kan ni tänka er - 4 asskräja brudar fram för världens äckligaste film, vi satt och skrek hela filmen.. HAHA speciellt jag. Usch, hatar skärck filmer! Men nu är jag iallafall hemma, ska upp tidigt imorrn med mamma och sälja massa gamla grejer.. Så måste sova snart, ska bara ringa älskling i finland först. Hihi, puss & godnatt för er del ♥ 

 

 

 

    

Av Zanni - 30 juni 2012 16:45

Bjuder på denhär, skitgamal video från när jag och Anna sov hos Maja.. Vi låg och garvade sådär hela natten, hadde så jäkla kul! Saknar.. 


Av Zanni - 30 juni 2012 14:15


     

Av Zanni - 30 juni 2012 13:15

Den som inte älskar Håkan Hällström måste ju vara totalt hjärndöd? Finns ingen bättre "sommarmusik", är helt kär i låten "Nu kan du få mig så lätt" just nu. "Alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig" Jag kommer aldrig tillbaka hit igen" 


Av Zanni - 30 juni 2012 12:09

Fått mycket bra saker gjorda denhär morgonen, först träning, snabbdusch, rejäl frukost, städat lite "bloggjobbat" och sånt där, nice ju!  Och nu så har jag fixat mig i nån timme, så ska ta och dra mig ner till stan, ska möta upp Anna där och så tar vi bussen vidare till Maja. Får se vad vi hittar på, något kul iallafall. Bikinin är iallafall med. Fast solen verkar inte vilja komma, så vi får se hur det blir med det? Har fixat massa inlägg till er idag också, är nog ganska trött när jag kommer hem ikväll. Kärlek till sommarlov asså, jag kan göra precis vad jag vill.. Livet leker  


Såhär ser jag ut idag, ljusa jeans till nån tröja och så kör jag på skinnjacka, coneverse och min nya väska ute, kanske lite varmt men äh - vad tycker ni babes?

 


Av Zanni - 30 juni 2012 11:39

Bara jag som äääälskar min nya väska? Fick den av mamma för ett tag sen, har bara glömt och visa den här i bloggen. Den är handgjord av syndamrikanska indianer och köpt i spanien, helt i äkta skinn också, så jäkla snygg? Speciellt med fransarna, sticker liksom ut lite ifrån alla andra väskor jag har, ellerhur? Hehe typ helt kär  Kanske något till dagens outfit.. vi får se!


 

Av Zanni - 30 juni 2012 10:06

Godmooooorning sunshines, sovit gott? Jag vaknade tidigt och på toppen humör, sovit 13 timmar inatt och det är inte ofta haha.. Så skönt  Och eftersom jag är så utvilad och typ hela huset sover (till o med hunden) så tänkte jag sticka ut och träna ett tag, perfekt väder för träning idag ju! Måste fixa lite grann med alla grejer som vi ska sälja på söndag sen också. Hehe har typ 30 kassar ute i gäststugan med bara gamla kläder/leksaker så tänkte att de är bättre att sälja de istället för att de bara ska ligga, + att jag tjänar pengar heheh! 


Men godmorgon igen, vi hörs senare! PUSSS  

Av Zanni - 29 juni 2012 23:53


Godnatt älsklingar, imorrn är en ny dag, med nya krafter, nya tag, nya möjligheter, nya äventyr.. Puss på er!

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards