♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 31 juli 2012 22:14

Håller på och packar för fullt just nu.. Har redan alldels för mycket kläder med mig, kommer säkert behöva slänga massa käder när jag ska åka hem, för att få plats med allt de nya hehe :( Tror dehär blir sista inlägget för ikväll också, får se om jag hinner slänga in nåt mer! Annars hörs vi sent inatt då jag ska upp och vidare mot Arlanda, whoopwhoop! Sen blire ju live från espaaaania, taggade babes? Jag är grymt 


 

Av Zanni - 31 juli 2012 18:55

Gjorde en snabb videoblogg där jag snackar lite om Spanien och hur uppdateringen kommer va, förhoppningsvis kommer de funka  Och sen vet jag att min röst blir konstig, men de är typ en reflex när jag videobloggar. Pusspuss!


Av Zanni - 31 juli 2012 17:46

Fick med mig lite smått hem, och så har vi växlat pengar också.. Fick 2000 av pappa, jäääklar vad jag ska shoppa alltså!  I värsta fall kommer jag väl hem med en hel ny garderob, haha skulle va rätt typiskt mig!  Sen fikade vi lite snabbt på esspresso house, nu är det ju bara starbucks som gäller 2 veckor framåt, så nice! Åh galet taggad inför imorrn, kan inte sluta tänka på de.. Resfeber eller vad brukar man säga?!



Jaja fick iaf med mig dehär hem - Baslinne & dom 2 första böckerna av Elsas värld , visste faktiskt inte att dom var bok? Älskar tv-serien så de blir nog perfekt! Bara jag inte blir en läsnörd hehe.. 

       

Av Zanni - 31 juli 2012 13:22

Drar ner på stan ett tag nu, ska "akutshoppa" lite, baskläder osv  Sen ska jag med pappa på några ärenden, kommer hem om några timmar och måste börja packa direkt då. Men lovar att fixa en videoblogg där jag snackar lite om resan, blir de bra? De blir toppen hurrni! Ha de bra idag goingar, älskar er mest!

 

   

Av Zanni - 31 juli 2012 13:04

Valde ut dom här kläderna idag, tycks? Jag tycker den blev ganska fin  Jeansen är köpte på Ginatricot, vikte bara upp dom lite där nere eftersom dom va så jäkla vida.. Och sen kör jag på en spetsblus från h&m till de, sommrigt sådär! Härligt att jag visar min bränna lite också, hihi *blink*


 



Av Zanni - 31 juli 2012 11:25

Alla har väl sina favoritplagg? Jag har typ 5 garderober men bara några plagg som är favoriter hehe.. Oftast blir de ju dom man änvänder minst också haha? Bara för att man älskar dom, så är de för mig iaf..  Kanske bara jag som kan vara kär kläder?  Shopaholic? OHJA


Favoritshortsen blir lätt dom från replay, perfekt modell för mig, supersköna + att dom är jättesöta på bakfickorna.. Och söta detaljer är alltid ett plus!

 


Supergullig kofta från Hollister, dock helt oanvänd men ah.. Hehe

 


Älsklingslinne från h&m, passar till allt helt enkelt

 


Favoritblus från Vero moda, också helt oanvänd.. Men snart så, perfekt till spanien typ?

 


Grymt skön byxdress som jag köpte i Barcelona förra sommaren, tror den är frå h&m? Typ som min "sommar-onepiece" 

 


HAHAH min älskade mussetröja, kommer aldrig slänga den! Mussepigg ligger varmt om hjärat 

 


Av Zanni - 31 juli 2012 10:39

Vaknade ovanligt tidigt idag, hadde massa energi så fixade håret, sminka mig & valde kläder direkt hehe.. Hadde världens bästa dröm också där jag träffade älskling, hihi va kanske därför jag fick sån energi ♥ Hoppas jag fortsätter drömma så.. Aja men nu är jag vaken och helt klar, så ska göra iording en smoothie, bloggjobba och sen ska jag och pappa ut på stan för att fixa de sista innan imorrn. Chill dag ju, PUSS


    

Av Zanni - 30 juli 2012 23:15

Blir en lång dag imorrn, ni vet dagen innan man åker är alltid lite speciell? Massa att fixa, "akutshopping" på stan, blogga massor, berätta om hur uppdateringen kommer bli osv.. Och packa såklart, jag är så att jag kan seriöst inte börja packa innan, utan MÅSTE göra de kvällen innan vi åker, annars blir de bara kaos haha! Så yees - Tänkte hoppa i säng snart.. Skönt med en tidig kväll, första gången på sommarn typ  Gonatt hjärtisar, pusssss!


HAHA bjuder stort, vafan hände?

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards