♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under september 2012

Av Zanni - 30 september 2012 21:55

Har bestämt mig för att börja komma i säng innan 10 varje vardag nu för att klara av allting som måste göras. Undra om jag klarar de? Skulle vara så skönt att alltid va helt utvilad. Nu ska jag iallafall krypa ner, fast kommer väl ändå fastna med min tele men ah.. Godnatt på er i varje fall! Lovar att de kommer upp massa nice inlägg imorrn, puuuoosss


Bjuder på en av de första bilderna jag tog idag, kär i min framkamera, fattar inte att jag klarat mig utan..  

 

Av Zanni - 30 september 2012 20:48

Grymt många som önskat fler videoinlägg från mig, hihi & de gör mig sjukt glad - för det är så jäääkla coolt egentligen, att andra människor önskar att jag ska snacka i en video, haha? Har tänkt rätt mycke på de, att det faktiskt är 100+ personer som går in här varje, läser mina ord & kollar mina bilder, komenterar, önskar osv.. Vääääärsta egoboosten ju  Hehe men här kommer ett litet testvideoinlägg med min nya mobil, fjantar mig lika mycket som vanligt.. Vet att ni älskar mig.

 

 

 

Av Zanni - 30 september 2012 18:31

Just nu: Sitter och laddar ner massa appar o grejer till min nya iPhone, det fick bli en vit 4s eftersom 5 va så jäklans ful?  Åh jag är så glad! Fast egentligen är detta ett litet förskott på min födelsedagspresent, var så less på min spruckna 3a så kunde inte vänta hihi. Inte lika mycket paket på födelsedagen, menmen, de är de värt!  Nej nu ska jag fortsätta att umgås med min nya bästis, HAHAH har redan över 60 fula egobilder, så naaaaajs med framkamera!!


 



Av Zanni - 30 september 2012 13:29

Wiiiihoo, världens gladaste tjej här.. Ska nämligen åka bort mot Täby med pappa för att få min nya iPhone, ska bli så skönt att få en helt ny, utan sprickor, knappfel osvosv! Har dock inte bestämt färg än, fast visst finns de ställen där man kan lämna in sin telefon och få den typ helt rosa? Måste kolla upp de hehe  Sen är det lite andra saker jag tänker kolla in när jag ändå är i täby, typ som deras hollister? Tror inte jag kommer palla med så mycket mer innan jag ska hem o öppna min mobil, sen blir det en massa uppdatering, promise.. Vad vill ni läsa om?

 

Av Zanni - 30 september 2012 12:59

Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu..


..SOMMAR! Jag vill ha mer sommar, tanken på att just denna sommaren som gått ALDRIG kommer komma tillbaka, jag kommer aldrig få uppleva allt igen, får mig att gråta.. Allting va så jävla perfekt, men sen skolan börja suger det. Fast de är samtidigt bra, på något knäppt sätt.. Men jag saknar allt & alla från den här sommaren, känns som att allting typ är borta. ÅH :(


 

Av Zanni - 30 september 2012 11:14

Åh så skönt, jag vaknade sådär helt utv   ilad & med massa energi i kroppen som i lördags? Haha ni minns väl? Sen dess har jag legat kvar här i sängen och kollat på en film.. "13 going on 30". Var asrolig faktiskt, så till er som inte sett den är de ett fett filmtips! Inte världens bästa gjorda film, men lite mysig oså hihi  

Söndag idag då, ska käka lte frulle, fixa mig lite snabbt, köpa ny mobil och sen blir det all sån där söndagsgöra - så det är mina planer! Kanske träffar nån kompis också men vi får se, vad har ni för plaaaans babes?


Saknar min hårfärg :(

    


Av Zanni - 30 september 2012 02:41

Ska strax säga godnatt men måste bara få hjälp med en snabb sak först! Imorgon ska jag få min nya iPhone, äääääntligen! Så det är asnice  Ett problem bara - vad ska jag välja för färg? Himla svårt de ska vara! Känns som att alla tjejer har vit liksom?!.. Jaja men säg vad som skulle "passa" mig bäst hiho?! Nu blir det att dejta kudden, massaa godnattpussar på er 


 

Av Zanni - 29 september 2012 22:49

Haha åh, jag måste bara få visa er den här bilden.. Tagen för precis ett år sen precis vid maren, och de roligaste är att jag var med Teresa den dagen, haha och gissa vad? Nu idag träffade jag henne igen  Nostalgi eller vad man säger, haha skitsamma.. Dessutom har jag förändrats nåt enormt, jag är ju en sån där stor, cool & snygg tjej nu? Exakt det jag ville då! Hiho skämt-å-sido, men tycker ni också jag förändrats? På vilka sätt i så fall, alltid kul att veta ju!


 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards