♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under oktober 2012

Av Zanni - 31 oktober 2012 03:23

Haft mysigaste kvällen med finaste tjejorna, även nu är vi rätt charmiga tycker jag! Ellerhur? :)

Av Zanni - 30 oktober 2012 18:00

Just keep moving forward and don't give a shit about what anybody thinks. Do what you have to do, for you.


 

Av Zanni - 30 oktober 2012 15:52

Nuuuu ska jag dra mig in mot stan och sen vidare hem till Maja, jag & Anna sover där ikväll. Vi ska bara laga mat, se på film, snacka, ta (fula) bilder och ha världens mysigaste tjejkväll! Räkna inte med topp uppdatering heller, vi hörs nog imorgon kväll igen. Måste till sjukhuset imorgon, berättar allting sen.. Önska mig lycka till  iaf Hehe, ha en bra tisdag hurrni! Alla skolor har väl höstlov den här veckan förresten? PUSS

 

Dagens outfit i kööööket bror, tycks?

     

 

 


Av Zanni - 30 oktober 2012 15:48

Valborg tror jag, alltid så roliga fester då, brasor, och såklart att man liksom vet att sommaren snart är här.. Åh, så jäkla skön känsla  Men annars julafton för alla klappar, släkt och massa gottigott.. Hihi! Viken är er favorit högtid?

 



Av Zanni - 30 oktober 2012 14:56

Hej finisar!  Ledsen för att uppdateringen varit så dålig idag, men har suttit på sjukhuset fram tills nu. För er som följt min blogg ett tag vet ju att jag har en ryggskada samt ledproblem, tog lite prover och blev skickad till att röntgas imorgon. Så får vi se vad det är.. Skit rädd är jag   Men ah, nu är jag iaf tillbaka! Får se vad som händer idag?.. Sleepover med mina favis-tjejer kanske? Hihi, vad ska ni hitta på babes? Nu måste jag iaf packa väskan, drar till mammis idag, ska hinna köpa en tröja innan tåget går också.. Stressigt!


 





Av Zanni - 30 oktober 2012 09:40

Vi hörs när jag är hemma! Berättar om gårdagen oså då :)

        

Av Zanni - 29 oktober 2012 20:00

 

Av Zanni - 29 oktober 2012 15:15

Fick med mig lite grejer ifrån stan igår.. Bara från h&m faktiskt! Två galet sköna stickade tröjor & en väska. Älskar väskan speciellt, asball ju  Juste, köpte massa söta strumpor också hihi.. Men det kanske ni inte är så intresserad av att se bild på?


     


 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards