♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 30 november 2012 18:28

Sitter och fixar naglarna just nu, ska bara fila ner dom helt jämna så jag kan låta dom växa ut tillsamans sen. Nån snygg glitter lackning kostar jag väl på mig också hehe ;) Vad gör ni?.. Btw, igga mina korvfingrar haha!


 


   

Av Zanni - 29 november 2012 19:13

 


Inte helt fel efter en dag ute i detta väder, nu blir det en massa plugg och sen fix inför imorgon.. Freeedaag ju  Kärlek till livet just nu hihi! 

Av Zanni - 29 november 2012 13:15

"Du vet att jag blundar men ändå kan jag se, du vet att jag undrar men ändå inte vet, du vet att vi funkar men ändå inte går, du vet att jag bryr mer än du förstår.."

 

Av Zanni - 29 november 2012 09:08

   

Godmorgon julafton eller vad ska man säga? Mitt första ord när jag vaknar och tittar ut i det här var - HERREJÄÄÄÄVLAR! Helt vitt ju  Trodde pappa åkt till jobbet man han var kvar så det vart ju lite pinsamt.. Hehe, ska fixa en riktigt stor frukost nu med varm choklad och fruktsallad, najs med hemstudiedag! Fast våra uppgifter är iofs ute, vi ska till lite olika arbetsplatser och interjuva folk. Känns lite pirrigt haha, men jag och Maggie gör det tillsamans så det löser sig väl 



Av Zanni - 28 november 2012 19:55

Åh, stor diss till det här vädret - inte bra någonstans, man blir bara kall och blöt. Uschusch, hoppas på att det är vitt, torrt och stilla imorgon. Hehe, iallafall.. utvecklingssamtalet idag gick skitbra. Efteråt åkte vi till sjukan och lämade några grejer hos min låtsaspappa, för er som undrat har han haft en hjärtinfarkt och operarades idag. Lite läskigt oså, men det har gått bra så det är lungt med mig. Sen åkte vi och hämtade ut billjeter till bion, där imellan så hann vi luncha i kungshallen och fika på hötorget.


Filmen var grym också, ska berätta om den och visa trailern i nästa inlägg. Låter de bra eller?

Hur har ni haft det idag förresten? Och glöm inte kolla in svaren på frågestunden nu också, äntligen hehe;)

    

Av Zanni - 28 november 2012 18:36

"Är du typ korkad? Men använder inte våffeltång när man vill ha vågigt. Och du säger snygga lockar men det är ju vågigt? Asså shit vad dåligt"

Svar: Jo gumman, det gör man, av en våffeltång blir håret vågigt? Haha, och vågigt hår hör till begreppet lockar. Puss!"


"Kan du ge några bra film tips kan vara serier, kortfilmer långfilmer. Blir glad om du skriver många :) Har redan fått filmtipset pretty little liars och portkod 1321. jag hoppas du har fler :) 
Jätte fin blogg förresten."


Svar: Tack och vad kul att du blivit tipsad förut - några tips på filmer måste jag säga är magic mike, bitchkram, bring it on, dear john och i serier så måste det nog vara One tree hill, Chuk och the hills. 


"Vad har du gjort med ögonbrynen? Vet du hur man noppar? Och om du målar dom svarta ser du bara ful ut."


Svar: Jag ska erkänna att jag verkligen är något proffs på att noppa. Men min kompis Maja är det, och det är hon som noppat dom, själv tycker jag dom är skitsnygga. Jag målar dom inte svarta utan mörkbruna, kanske bara blir lite fel ljus på bild. Nu vet du!


"Är du oskuld? Festar du mycket? Vilka är dina bästa vänner på fritid och i skolan?"


Svar. Värst vad det där verkar intressant, tänker inte svara på nåt sånt. Festa gör jag inte så ovanligt mycket och mina bästavänner på fritiden är Anna och Maja. I skolan är det väl typ alla haha 


"skulle du kunna göra fler typ "utmaningar" eller vad man ska säga typ som "no mirror makeup challenge" "chubbybunny challenge" osånt? vore fett kul haha"


Svar; Absolut, allt för er!


"Har du någon recept du kan tipsa om? Hur många besökare har du per dag? Var köpte du din plånbok som du hade när du visade upp vad du hade i din väska och hur mycket kosta den ? ;)"


Svar: Håll utkik så kanske det dyker upp lite recept här och där, vem vet? Jag har cirka 150 unika per dag. Plånboken är köpt i spanien, det är ju en fake Louis Viutton så den kostade väl ca 80 kronor eller nåt sånt!


"mat eller iphone?"


Svar: MAT 


"Har du en youtube kanal? Vad heter den i så fall?"


Svar: Ja det har jag, den är störthemlig haha!


"vad är det första som kommer upp i ditt huvud när jag säger....lingonsylt....??? motivera gärna ditt svar"

 

Svar: Hahahah, det första jag tänker på är mens - lingonvecka duvet ;)

 

"Gina tricot / hm
Dansa / sjunga
Sommar / vinter / höst / vår

 Har du något lite skönhets tips som du kan dela med dig av..?

 Ja, några frågor som du kan svara på! ;) Svara bara på dem du vill! Kram! <3"

Svar: Hm, Dansa, Sommar & Höst. Ja, det kommer upp lite skönhets tips ibland så det är bara hålla utkik. Tack förresten sötnos, puss!

"hur länge har du bloogat?"

Svar: Sen 18 mars 2011 

"Vad är din naturliga hårfärg?"

Svar: Det vet jag faktiskt inte, haha..

Sådär, det var svar på lite av frågorna, hoppas ni fick svar på det ni ville! Nästa del kommer upp i ett videoinlägg om 2-3 dagar, PUSS

 


 



@NK

Av Zanni - 28 november 2012 17:03

Har haft en mysig dag med Mami så jag är på toppen humör, hur är det med er? Sitter inne på NK nu och väntar på pappa, ska kolla hunters till mig hihi ;) Glad tjejhej! De jag har nu är inte så speciellt snygga ju haha..

Av Zanni - 28 november 2012 08:54

Mina uggs vart helt förstörda i regnet igår, dom säger ju att det ska vara likadant idag - så kör på gummistövlar idag haha! Usch, men jag är ju iofs en liten bonde satt de gör inget väl ;) Ska försöka övertala pappi att köpa hunters till mig, rosa tror jag.. Vet att jag dissade hunters förut, men nu har jag helt ändrat åsikt, skitsnyggt faktiskt! Galet vad man påverkad av modet! Iaf! Jag har utvecklingssamtal 10 idag. Fan vad skraj jag är! Men de går säkert bra, jag är ju bäst så.. Hihi nejmen, sen ska jag och mamma till sjukhuset och hälsa på min låtsaspappa, sen luncha inne i stan och kolla bio.


Hoppas ni också får en mysig dag, rätt mysigt med regn ju? Om man håller sig torr, PUSS

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards