♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 31 december 2012 20:39

Så här ser jag ut ikväll! Lite glitter iallafall  Vad tycker ni då babes? 

 

Av Zanni - 31 december 2012 18:30

Jag älskar nyår, en av de bästa högtiderna - lätt! Man får liksom en riktig nystart och så är det ju alltid lika kul att kolla tillbaka om man uppfyllt sina nyårslöften och sen skriva nya hihi  Har uppfyllt alla mina faktiskt - jag har över 100 unika läsare varje dag, jag har haft ett seriöst förhållande och varit kär, tränat, skaffat nya vänner, fått bra betyg, taggat ner på min attityd, se det fina i livet och gå vidare.. + massa mer. Här är de nya för 2013, vad har ni för löften? -


*Fixa ännu bättre betyg och göra mina föräldrar stolta

*Bli kär igen hihi

*Tagga ner ännu lite till med min  bitchiga attityd

*Lära mig att bestämma mig för EN sak och sen hålla fast vid det, alltså bli av med min förbaskade ångest

*Säga förlåt till alla jag sårat

*Satsa på ridningen igen, som i 2011

*Fördubbla antalet läsare

*Lära mig photoshop

*HA GALET JÄVLA KUL ÅTERIGEN OCH NJUTA AV ATT JAG ÄR EN FRISK OCH FRI MÄNNISKA SOM KAN GÖRA DET JAG VILL!! 

 





Av Zanni - 31 december 2012 15:16

Hittade inget annat än en massa nagellack i stan igår, var värsta rean så jag plockade på mig massa fina färger + en nagelkräm! Vad tycker ni? Har inte bestämt mig vad jag ska ha ikväll bara, guld, silver eller nyårsblå? Hjälp! 


 



Av Zanni - 31 december 2012 14:21

       

Av Zanni - 31 december 2012 12:49

Varit ute och powerwalkat i den här halkan ungefär en timme nu, ska fortsätta med lite styrketräning här inne. Tar bara en paus för att blogga först ;) När jag är klar ska jag käka lite frukost, vi får frukostgäster så jag blir tvungen. Efter det duschen och en massa fixx inför ikvällen, mina kompisar hämtar mig 4 så åker vi in mot staden. Yeees - så ser min dag hittills ut, blir grymt! 



 



Av Zanni - 31 december 2012 12:15

Okej nu är det sista dagen att ta chansen att vinna ett fett hårstylingkit med massa olika slags locktänger + platt & våffeltång! (man kan byta sida på plattångsstycket så blir det en våffeltång). Ni anmäler er HÄR och så får ni inte glömma att skriva om det på er blogg, facebook, instagram eller nåt liknande 


 

Av Zanni - 31 december 2012 01:34

Ligger i pyjamasbrallor och kollar på Bratz the movie, haha - girlpower ;) Ska fortsätta med detta ett tag innan jag släcker och somnar, men bloggar inte mer inatt så säger godnatt nu   JUSTE, sitter skriver ner lite nyårslöften nu också, vill ni att jag ska lägga ut dom på bloggen imorgon? Säg till isåfall!

 

 

Av Zanni - 31 december 2012 00:35

Standard att svara på en blogglista en sånhär ensam hemmakväll då jag är utan godis  Haha, kör igång!


Lovar du att vara ärlig? Promise bitches

Du heter: Hemligt hurrni! Det är förresten så många satt jag knappt kan dom själv

Smeknamn: Zannipannipuff, albino, korven och Nandana

Låt som när du är ledsen sörjer till? Kärlek är ett brev skickat tusen gånger & forever drunk

Beroende av? Mat, godis, min mobil, shopping, att mitt hjärta slår, mina föräldrar och vänner

Vad behöver du mest just nu?  Massage skulle inte sitta fel

Vad tror folk om dig? Bitch, patetisk och crazycrazy

Stämmer det?  Näe, eller jo

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snygg? Haha, nejmen min rumpa, ögon och leende ;)

Vad säger du för att imponera på någon? Oh nu förstår jag varför himlen är tom inatt, alla stjärnor finns i dina ögon. HAHAHA

     

Hur imponerar man på dig? Va rolig och snygg

Brukar du skratta för dig själv? Rätt ofta faktiskt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? puss

Var bor du? Stockholm med papput & landet på en bondgård haha med mammis

Trivs du där? Det funkar

Äger du några converse? 4 stycken hihi, hatar klackar och sånt trams

Vad har du för mobil? En vit iPhone 4s

Nästa mål i ditt liv? Gå ut skolan med toppbetyg och bli friad till men säga nej. AHAHAH + myckemycke mer

Hur svarar du i mobilen? Tjenis/ Ellu/ krillä /shululu

Vem ringde du senast? Vapenbroder 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att jag skulle skynda mig tror jag

Hur känner du dig nu? Uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder? Svart och vitt 

Vad tycker du om fötter? Snusk

Vad saknar du? Sommaren 

När brukar du oftast gå och lägga dig? På vardagar är det runt halv 11 och helger när jag blir trött

Är du blyg? Kan hända

Sysslar du med någon idrott? Slåss

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Vara homosexuell

Är du nöjd med ditt liv? Just nu så är det inget speciellt, man kunde haft de både bättre och värre

Vad är det värsta du vet? Bitches och folk som är snygga när dom är fula

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 200-500, beror helt på

Vad längtar du till? nästa 12-slag

Har du bra vänner och äkta vänskap? Defenitivt

Vad är det finaste du fått? Kärlek

Vem ringer du när du är ledsen? Kammis baby, vapenbrodern min eller Maggan my darling/honey

       

Har du strumpor på dig nu? Duntofflisar

När grät du senast? idag

Har du piercing? Örorna om det nu räknas som en peircing

Vill du gifta dig? Ja det vill jag, men först vill jag bli friad till och säga nej, nästa gång, säger jag ja

Vill du ha barn? Det vill jag inte tänka på nu

Är du bra på att laga mat? Grym, nudlar och grejer

Röker du? Snusk

Vad åt du senast? Tuggummi

Vad är det bästa med sommaren? Att det är sommar

Vad gör du när du har tråkigt? Äter

Favorit snabbmat? Donken

Om du fick byta utséende med någon för en dag, vem skulle det då vara? Mila Kunis 

Har du snott något? 

Vad finns bredvid dig? En drink mami gjorde åt mig innan hon gick och la sig, luren, dagens shopping osvosv 

Är du allergisk mot något? Bitches och folk som är snygga när som är fula

   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Skapa flashcards