♥ Zanni Of Sweden

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Gymnastik♥

Av Zanni - 30 augusti 2011 19:14

Nu så kom jag och mammis nyss hem från stan, vi har köpt grejer till gymnastiken i skolan, thigts, t-shirt, och ett par "coneverse" liknande dojjor.

Superfiiina saker!

Innan så var jag såklart i skolan vi slutade fett tiiidigt, 14:45 imorrn slutar vi 16:00, så jag har bestämt mig för att åka till pappa imorrn, eftersom jag har kortare resväg till/från skolan därifrån!


Jo men idag i skolan så hade vi hemkunskap och såg på nån j*vla film om grönsaker, fett trööökigt!!!

Sen hade vi nåt ellära och matte, dagen var helt okej förutom hemkunskapen.

Om någon intresserar sig så kan jag även berätta att jag köpte en brownie på väg till staden där jag skulle möta mammis som hade bilen.

Jupp det var väl min dag i korta drag...

   

Jo som ni säkert märkt så har jag en ny design, det är hanna som gjort den, dock är hedern liiite liten men vem bryr sig?

KOMENTERA VAD NI TYCKER OM DEN???

När jag ändå snackar om desigen så kan jag passa på att göra lite reklam för hannis blögg: http://erikssonhanna.bloggplatsen.se/

Kolla deen! <3

 


    Rätt random bild på mig imorse, morgontrött på tåget!

BJUUDER!!


  Pussssss  

// Zanni

 
 
Ingen bild

Anjelika och Emma

30 augusti 2011 20:39

Vi är två tjejer som såg dig på grönan i lördags, du var jätte snygg!
PS: Vi älskar din blogg...
:D

Zanni

30 augusti 2011 20:42

Nämen underbara tjejer, ni skulle kommit fram så skulle ni fått en stooor kram!
Kram
:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zanni - 10 april 2014 14:51

                                                                             *-     ...

Av Zanni - 23 februari 2013 00:21


NU SLÄPPER JAG BOMBEN BABES! Berädda eller? Ny blogg - nytt namn, ny design, ny stil och hur mycket ny inspo och blogglust som helst  Jag hoppas verkligen att ni vill hänga med mig hit --------> nadinesvarld.blogg.se för det kommer vara ett jäkla ...

Av Zanni - 22 februari 2013 20:41

Jag är hemma hos världens bästa Rolfis (Michelle), vi har arbetat på det jag snackat om hela veckan ni vet?!  Det är nästan färdigt nu och ser riktigt bra ut! Så ni får stå ut och vänta några timmar till.. Vi ska ner på donken och köpa oss lite belön...

Av Zanni - 22 februari 2013 13:00

   Sitter i skolan just nu babes så hinner inte med att uppdatera så mycket! Men satt och fixade ihop dessa två collage på lunchen med lite olika outfit's jag haft senaste veckorna. Tänkte som vanligt fråga vilken som är eran favorit? NI brukar ju gi...

Av Zanni - 22 februari 2013 10:15


Idag fredag: Nu efter skolan så tar jag tåget och åker till min bästa bloggdesigner och såklart asgrymma vän. Ska chilla där hela kvällen innan min låtsaspappa hämtar mig och så sover jag hemma. Känns bäst så  Lördag: Jag och filippa pratade om ...

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards