♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 30 april 2011 18:03

  Zaza nu ska vi äta middag och sen ska juh jag med Elliz till majbrasan mys mys pappa ska oxxå me!

// Zanni

  Guuu vad mitt hår har växt kan ha det i en knut nu!

Av Zanni - 30 april 2011 14:08

Cha cha, nu kom vi nyss hem frn kngsträdgården tog massa bilder men jah är hos zoe nu så kan inte ladda upp de. Vi sitter här och väntar på Elliz för hon hade thyp lite ont i magen så hon var tvungen att vila lite.

Så hon kmr snart =)) <33

Aja sen ska vi gå ner ill IP och kolla majbrasan jaa nu ska ag och zoe bah vänta och vänta! <33

// Zanni och Zoe! <33  

Av Zanni - 30 april 2011 11:18

hinner med dagens outfit innan jag drar iväg!

   FACE LOOK! Osminkad haha =))   Tröja: H&M __ kr.

Tights: H&M 99 kr.

Shorts: Cool cat 399 kr.

Av Zanni - 30 april 2011 09:56

Shoo moorning alla läsare ska äta frulle nu och sen sja juh jag elliz och hennes pappa till kungsträdgården. Aja hinner inte med mer nu =((( sry. Jo ser ni har fixat ny header och bakrund vad tycks?

Ha det! <33

Av Zanni - 30 april 2011 09:56

Shoo moorning alla läsare ska äta frulle nu och sen sja juh jag elliz och hennes pappa till kungsträdgården. Aja hinner inte med mer nu =((( sry. Jo ser ni har fixat ny header och bakrund vad tycks?

Ha det! <33

Av Zanni - 29 april 2011 21:28

  Här är den min as coola cykel! <33

Av Zanni - 29 april 2011 21:24

Byxer: Neutiska magasinet 297 kr.

Linne: Hemligt! 

Av Zanni - 29 april 2011 21:09

Hej svej sry att jag inte bloggade som jah sa att jag skulle göra sorry! Men Elliz och Zoe kom hit och villa att jah skulle hänga med ut. Så jag gorde det men nu hat jag bytt om till myspys kläder så ni får myspys outfit haha! <33 Ja imorrn ska jag thyp med Elliz Zoe och Elliz pappa in till kungsträdgården och titta på när körsbärsträden blommar, så det ska bli soft. Aja nu ska jag bara mysa med pappa.

 Fred out!.. <3

   Detta nyttiga har jah och pappa köpte! NYTTIGT JUH!!?

<33

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards