♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 31 maj 2012 21:33

GMX släppte en ny låt idag, Gör mig hel. Galet bra ju!  Älskar svensk musik, och GMX's låtar är ju faktiskt sjukt fina? Dock brukar man tröttna väldigt fort på dom, lyssnar liksom ut dom på några dagar.. Vad tycker ni om låten, eller har ni inte hört den än? Lägger in den här under så att ni har något o lyssna på, hehe..

 


 

Av Zanni - 31 maj 2012 14:44

På tuben nu, hadde super mysigt med farmor, fika på waynes och så hann vi med lite shopping också, farmor bjuder! *blink* Kan visa senare, om ni vill? Hehe, nu ska jag iaf hem till bästa, hitta på något mysigt.. Det regnar ju oså :( Hörs ikväll när jag kommer hem, puss babes!

 

Av Zanni - 31 maj 2012 13:15

Dagens outfit dårå - Jeansen kommer från Cheap Monday, linnet från h&m och koftan från Whistles.. Fixade ihop ett litet collage också, vad tycks? :)


 

Av Zanni - 31 maj 2012 12:30

"Fotar inte du natur eller så? Skulle vara kul om du gjorde det!"


Jo absolut - jag har alltid haft ett intresse för foto, innan jag började komma igång med bloggen hadde jag tankar på att köpa en systemkamera. Men sen så kom detta och jag tyckte det blev smidigare med en liten kompaktkamera, denna är dessutom i systemkameraklass. Iaf! Så fottade jag jättemycket natur förut, tyvärr så kan jag inte göra det lika ofta längre eftersom att jag inte har samma tillgång till en systemkamera som då. Kanske ska köpa en ändå, får se?!.. 


Några bilder jag tog i somras (copyright):


     


       






Av Zanni - 31 maj 2012 11:38

Fixade precis klart det sista, så nu är jag redo för en ny dag - vart ska jag då? Jo nu ska jag först åka hem till min farmor ett tag, får se vad som händer där.. Förhoppningsvis blir det shopping!  Efter ska jag träffa bästa och kanske några fler, sen måste jag hem och jobba ihop pengarna till operation blabla. Så det blir väl dagens planer, mysigt! Vad ska ni göra? Hoppas ni får det grymt, pusspuss!


 

Av Zanni - 31 maj 2012 09:40

Godmorgon sunshines, är det bara vår skola eller har typ alla "Operation Dagsverke" idag?! Vi har det iaf, hehe själv så har jag redan fixat pengarna, så det blir bara som en ledigdag för mig, skönt ju!  Ska ta mig upp snart - fixa en smoothie, rensa min mobil (HAHA den är redan full med massa skit, trots att jag bara har haft den i ca 2 veckor), blogga massor, vad är ni sugna på att läsa idag älsklingar? Komentera så fixar jag allt! Älskar sånnahär lugna mornar, toppen start på dagen liksom! Hehe, dagens planer tar vi i nästa inlägg.. PUSS


Jag just nu, lagom seg? Förresten, ser ni hur SJUKT långt mitt hår har blivit? LYCKA, åhåå exakt såhär vill jag ha det i sommar! 

 

Av Zanni - 30 maj 2012 18:47

Chachaa bloggN, jag kom precis hem och har bara ätit och snackat lite med älskling i tele! <3 Nu ska jag ta på mig myskläder och kolla på en mysig film smsa med ALLA mina vänner, äta godis och softa lite lixåååm!! PUSHHPUSSHH ;)<33


HAHA nejdå, driver bara.. Är skitrött och då blir jag såhär konstig - the real Zanni typ?  Okej, seriöst nu.. Kan börja med att fråga vad ni haft för er idag? Något kul säkert! Som jag skrev så var jag hos Olle idag igen, ni tror säkert jag är helt alone och inte gör något annat haha - men är det är supermys så varför inte, hehe  Och nu kom jag då precis hem, ska jobba med några grejer tills imorgon, Operation Dagsverke, berättar mer senare. Förresten så gick det faktiskt inte så hemsk som förväntat på origenteringen, fett stolt! 


Zanni goes orgientering, wiiie!

 



Av Zanni - 30 maj 2012 11:45

Haha skjut mig.. Här orienterings dag i skolan idag, min favortit? OHJA! *host* Springa runt i skogen i några timmar, leta lappar, tappa bort sig (hehe) och bli smutsig, är inte det bästa jag vet liksom :(Menmen, jag överlever nog! Förutom det så kommer dagen nog bli supermysig, ska till bebis igen efter skolan och hitta på något kul, får se!  Jaja men nu får ni önska mig lycka till på orgienteringen, så hörs vi väl senare.. Om jag överlever alltså, HAHA skojar med er! Ha en bra dag iallafall, PUUOSS!


Avicii på högsta i lurarna, skogen, HERE I FUCKING COME!!

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards