♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 30 maj 2012 10:24

Har suuuuuperbråttom nu - orgenteringsdag och skit i skolan.. Aaah!! Hinner inte blogga något nu, utan tänkte bara visa gårdagens shopping lite snabbt - Jäklar vad glad jag blir av shopping, värsta energikällan typ, HAHA 


En super söt "Klänning", kommer bli grymt snygg i sommar med ett par svara tights, röda coneverse och en stram toffs typ? Kääärlek..

 


Världens bästa värmespray, glansshampoo och hårinpackning, småskit typ ;)

 

Av Zanni - 29 maj 2012 19:55

Hello snyggingar, haft det bra idag? Hoppas det  Ursäktar uppdateringen idag, men först försov jag mig, hehe så var tvungen att fixa allt i racerfart.. Mycket i skolan nu också, bara några veckor kvar på terminen ju, så yees - min förklaring. Iaf! Så träffade jag Olle efter skolan ett tag innan jag mötte upp pappa på stan. Hehe har sjuuuukt ont i fötterna nu efter att ha gått runt i massa småbuktiker på söder, letat avslutningsklänning, skor, väska, smycken osv.. Allt måste vara perfekt! Dock hittade jag bara ett par skor, får se om jag kanske köper dom senare i veckan?  Vill inte heller köpa min klänning på typ h&m, Gina, bikbok eller liknande eftersom att typ alla kommer ha samma då, och jag vill liksom sticka ut hehe.. Hann ändå springa in på Gina Tricot lite snabbt, hittade en annan söt sommarklänning + lite mer, kan visa imorgon. Jaja men som sagt, hoppas ni haft en bra dag, vad har ni gjort? 


 

Av Zanni - 28 maj 2012 21:37

Just nu.. La precis på en ansiktsktmask och ska sätta mig med lite plugg, smsa med finaste och fixa lite bloggrejer, fått massa söta frågor jag måste svara på Btw, superkul när ni börjar chatta med mig på KIK babes, ni måste ju lätt vara världens bästa läsare?  


 

Av Zanni - 28 maj 2012 18:34

Ni frågade för ett tag sen om jag inte kunde fixa ett inlägg där jag visar vilka bloggar jag läser, så tänkte fixa det nu?  Läser några fler än dessa, vänners bloggar och så, typ alla mina läsares bloggar också, fattar inte hur jag hinner? Har ni förresten några bra bloggtips? Så kul när ni tipsar om saker.


Jordens tror jag snyggaste brud, hennes utseende bokstavligt DÖDAR! 

http://www.nattstad.se/ssaga



Läser egenigen dessa bara för att liksom hänga med i bloggvärlden

http://www.kissies.se/

http://werun.se/desireenilsson/


http://fokis.se/

http://kenzas.se/



Snygga Juliahs såklart, vem gör inte det? Grym förbild!

http://juliahofsweden.blogg.se/



Min favorit blogg, snygga Isabelle, helt fantaskitska bilder, fett med insepartion, massa mode osv osv.. BIG LOVE 

http://werun.se/isabelles/

 


Av Zanni - 28 maj 2012 13:02

Jahup, då var det måndag igen, fucklife.. Men som sagt, närmare sommarlovet, haha så hype  Vet att jag tjatat om det i typ varje inlägg, men gosh vad jag lääängtar. Detta år har nog varit det jobbigaste skolåret i mitt liv hittils, så nu till 7:an har jag lovat mig själv att verkligen satsa, ny start liksom! Haha jaja men tror att nästan alla ni har i skolan nu? Det är iaf jag, ska strax ha NO, haha måste nästan vara jordens jobbigaste ämne? Slutar vid 3 och ska träffa Olle då, som alltid.. Nejdå, men ska ut med pappa ikväll, bloggar så fort jag har tid. Lite mycket nu men vi hörs, ha en grym dag babes, glöm inte att ni är bäst!! <3 PUSS


Tog bilden imorse, blev sjukt nöjd med min outfit idag, visar bättre bilder senare hehe


Av Zanni - 27 maj 2012 19:39

Småshoppade lite onödigt grejs i fredags med Anna, fick bl.a med mig denhär goa parfymen - DNK be delicious, to die for.. Haha, hur underbart är det inte att lukta gott liksom?  Måste verkligen skaffa massa nya parfymer nu till sommaren, har ni några favorit parfymer att tipsa mig om babes?


 

Av Zanni - 27 maj 2012 16:54

Haft så mysigt med Anna idag, bara chillat här hemma, först lite träning på morgonen, solat i flera timmar och badat en massa i poolen. Så känner mig galet taggad inför en ny vecka, snart är det ju sommarlov också? Typ bara 3 veckor kvar!  Förresten så har jag blivit grymt brun idag, wunderbaaart! Hoppas ni också haft en skön dag, för nu ska jag springa bort till Nathalie och kolla film, mys! 


Bild från idag.. Haha jag vågade knappt hoppa i, kallt ju.. 

    

Av Zanni - 27 maj 2012 13:58

Tänkte bara uppdatera er lite snabbt - ligger just nu ute i solen och steker fett med bästis, så jäkla skönt, lovelife typ! Har redan fått värsta bikiniranden *stolt* HAHA nejmen, först så var vi ju ute och tränade i nån timme, solat i flera timmar och nu tänkte vi öppna upp poolen.. Älskar att ha pool!  Träna, sola och bada med bästavän - kan det bli bättre? 


Vad gör ni då sötisar?

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards