♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 13 maj 2012 17:24

Följ jätte gärna mig på Instagram, följer självklart tillbaka! Skaffade ju igår så har inte så mycket bilder än, men de kommer väl. Så om jag inte uppdaterar så kan ni ju alltid kika in på Instagram och kolla, hehe. Heter iaf "nandinifanabel" där  


 



Av Zanni - 13 maj 2012 12:05

Fick några presenter av mamma igår då hon kom hem från spanien, hihi sött.. - Yogabyxor (sjuuuuukt sköna), scarf och ett par jätte söta ballerinaskor, något tills skolavslutingen kanske? Hehe vi får se! -


 

Av Zanni - 13 maj 2012 11:53

Vi har fixat oss hela morgonen och tänkte dra in till stan ett tag, jag måste kolla efter iPhoneskal & en jeansjacka, för visst är det sjukt snyggt? Jag har ju tröttnat på alla mina jackor så det passar ju perfekt nu till sommaren, jackor kan man aldrig få för många av.. Hehe  Nejmen vi kollar väl runt där, fixar, käkar och så hinner vi säkert med massa tjejsnack, så ser min söndag ut, mys! Vad har ni för planer babes? Hoppas iaf ni får det asbra, all kärlek till er, ni är bäst. PUSS! 


Snygga bruuuudzz, like usal  

 

Av Zanni - 13 maj 2012 10:20

Just nu.. Käkar mys frukost med Anna & planerar dagen lite, berättar när allt är spikat! Hehe godmorgon förresten.. 


 

Av Zanni - 13 maj 2012 00:53

Spelat denna hela kvällen - så grym cover på Tik Tok, ellerhur? Magnus Weideskog, kääärlek.. 


Av Zanni - 13 maj 2012 00:38

Wäääy, äntligen har jag fått min iPhone.. SÅHÄR glad typ!  Nu så får ni räkna med dubbel uppdatering + så kommer ju bloggplatsens app snart, nice va? Just nu sitter jag iaf och laddar ner lite appar osv, fixar instagram, kollar runt på lite skal osv.. Har ni förresten några tips på bra sidor som säljer skal till 3gs? Skulle vara skitbra om ni kunde länka isåfall!


HAHA kass bild jag vet, men orkade intee

 


Av Zanni - 13 maj 2012 00:28

Fet chillar här i mitt room med bästavän, tjockar oss, snackar, garvar, dunkar musik - ni vet sån där "bara-bästavänners-tid" som man alltid behöver  Även fast vi inte är direkt sådär snälla mot varann, men aah.. Hehe, vad gör ni denna lördagskväll älsklingar? 


Haha Anna & Robban förut idag, så gulliga

 






Av Zanni - 12 maj 2012 22:09

Vinnaren av dagens blogg denna gång blev Matilda Forsling, så grattis till dig!

Riktigt söt tjej med en skitfin blogg, så absolut värd att kolla in!  

---> http://matildalinneea.blogg.se/



 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards