♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 6 maj 2012 12:20

Godmorgon sötisar, eller är det kanske försent att säga så vid den här tiden, halv 1? Haha, vi kör på ett hej istället! Hej hurrni, vaknade upp här hos bästavän för nån timme sedan, vi har bara hunnit käka lite frukost  & tagit det lungt..  Anna ska byta rum idag, så vi ska rensa ur kläder, flytta alla möbler osv, ska faktiskt bli askul! Kommer nog bli riktigt snyggt också! We will see  Berättar mer om gårdagen ikväll när jag kommer hem, håll ut! För nu så är det dags att skruva upp musiken på högsta och sätta igång, idag kör vi på massa gammla 90-tals låtar, haha grymma ju! "Jaaag vill ha dig i mörkret hos mig, ooh tiden den stannar när vi rör vid varann, jag lättar jag flygeeer jag svääävar fram.." 


Mysigaste frukosten.. hehe liiiveeet leker bitches! 

 

Av Zanni - 6 maj 2012 10:51

Av Zanni - 5 maj 2012 15:00

Trashade jeans från Gina, mjukiströja från Hollister + några smycken fick bli dagens outfit, själv känner jag mig helnöjd! Vad tycker ni? :)


 



Av Zanni - 5 maj 2012 14:05

Ska börja dra mig mot bästavän Anna nu, som sagt så ska vi nog sticka iväg och grilla med några.. Sover nog där ikväll också, måste ju snacka om allt som hänt när vi inte träffats! Så det blir nog asmysigt  Vad har ni för planer babes? Iallafall så ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad, så gott jag kan liksom. Vad vill ni läsa om idag, ni vet att det bara är att säga till så fixar jag det!  PUUOOSS!


 

Av Zanni - 5 maj 2012 11:26

Godmorgon goingar, hur mår ni? Själv mår jag toppen, blev rätt sent igår så vaknade nyss, så skönt att få sova ut, behövde det! Hehe medans folk är ute & har kul så ligger jag hemma och sover.. Hmm? Nejmen nu ska ta en snabbdusch och fräscha upp mig rejält, käka nån frukost, ringa bästavän och planerna dagen lite.. Tror vi ska sticka och grilla någonstans, vi får se!  Skriver mer när allt är lite mer spikat, sålänge bjuder jag på en bild från i sommras.. bara för lite extra summerfeeling i det hela, haha!

 










Av Zanni - 5 maj 2012 01:06

Har suttit uppe hela kvällen, skypat, tjockat mig lite (*massor, hehe) och sörjt med massa annat folk som inte heller var på LMFAO, haha seriöst jag började nästan gråta när jag såg bilderna på grönans hemsida.. :( Hadde vart så jääääkla kul att gå, menmen. Får hoppas att dom kommer fler gånger   Nu ska jag iaf krypa under täcket så jag orkar med en dag imorgon, riktigt trött så det behövs nog, godnatt lovers!


Åhåå.. fuck life. (bild från grönalundshemsida)

 


Av Zanni - 4 maj 2012 20:30

Vart lite ändrade planer förut idag - Så drog in till grönan tillsamans med Emmy & Amalia istället, dock hann vi typ inte åka något alls.. För först var det skitlång kö, även för oss med guldkort :/ Och sen skulle dom typ hem, haha så jag gick runt och letade ett tag efter några att åka med.. Träffade faktiskt Tess & Janinia, inte träffat dom på länge så det var ju nice!  Drog runt där ett tag innan jag åkte hem -superdeprimerad och arg för att jag inte kunde stanna och se LMFAO! :( Ska dra på mig mjukiskläder och springa ner till affären och köpa något gott nu, choklad ska ju vara bra när men är deppig, hehe! *blink* Ha en bra kväll, puss.


Jag just nu, hehe bjuder      

Av Zanni - 4 maj 2012 13:15

Slutade precis skolan & ska åka in mot grönan tillsamans med Hannabel nu, springer nog runt där i några timmar tills jag typ spyr.. Haha - Och nej, jag ska inte se LMFAO ikväll :( Allting blev bara fucked up, planerna ändrades och blabla.. Så ska tyvärr inte dit. Ska nån av er dit? Hoppas ni får askul isåfall  Jaja men nu ska jag bara hem en snabbis innan vi åker, måste byta om sådär.. Fixar förresten några tidsinställda som kommer upp, så håll utkik! PUSSS!!


 


   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards