♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Zanni - 31 augusti 2011 20:08

Tjenamors, nu så sitter jag vid pappis bokstavligt U-N-D-E-R-B-A-R-A  dator!

Jo jag betämmde mej för att åka till pappa efter skolan, för det är mycket kortare väg hit än till mammi.

Iallafall så kom vi nyss hem från staden där vi vart och köpt lite skolgrejor, en arkivmapp (en mapp med massor av fack) som jag kan ha i skåpet för lösa papper, en vanlig mapp att ha i väskan för papper så att de inte knölar ihop sig, stift och en ny rosa stift penna, om nån vill veta så var arkivmappen och pennan såklart ROSA! Min favis färg, den bajjiga mappen att ha i väskan var grön...

SNYYFT!!

Men det blev tydligen för mycket rosa ;(

Vi var även påväg att köpa en samsung galaxy mini till mejj!!

Men nej vi (pappa) ändrade sig precis när vi skulle köpa den, men vi köpte ett USB minne som jag kan spara alla mina grejor på skolans datorer med.

Har även vart och sorterat sopor (känner mejj stolt) och fick 20 kronor, sedan tog jag alla mineralvetten flaskor och pantade de så jag har nu 32 kroner, fett rik chey!

Vi skulle även gå och kanske köpa en skolväska men det blev inte av, plus äffären där den väskan jag ska ha ligger var inte nära.

Skulle även vilja visa er bilder på säängen som står supersnyggt i mitt nya rum, och även visa bilder på skol grejorna men jag var ju inte säker på om jag skulle hit så jag tog inte med den, överföringssladden alltså.

Men kan ju visa en bild på Vezzano väskan jag ska få nån gång...

  Sådär ser den ut, men funderar på svart också, eller en helt annan väska, men tror det blir denna.


Nej nu har jag massa matematik och ellära att banka i i skallen så lika bra jag sätter i gång nuu.

Så puss puss på er! 

// Zanni

Av Zanni - 30 augusti 2011 20:48

Nu är jag liite sur på er!!

Min statestik är jätte hög den ligger på 30- 60 varje dag, det är juh najs!!

Men ni KOMENTERAR aldrig, jag mååste erkänna att jag tycker det är super kul när ni komenterar om vad ni tycker!

Jag gillar även att få kritik, men inte på ett taskigt sätt, utan här så är man shysst!


Så kom igen börja KOMENTERA!!


Men jag älskar er ändå!


  Skärmklipp på min statestik!



Pusssss

// Zanni   

Av Zanni - 30 augusti 2011 20:28

 

Av Zanni - 30 augusti 2011 19:31

   KappAhl

149 kr

  KappAhl

69 kr

 

Puss och hejj!

// Zanni  

Av Zanni - 30 augusti 2011 19:14

Nu så kom jag och mammis nyss hem från stan, vi har köpt grejer till gymnastiken i skolan, thigts, t-shirt, och ett par "coneverse" liknande dojjor.

Superfiiina saker!

Innan så var jag såklart i skolan vi slutade fett tiiidigt, 14:45 imorrn slutar vi 16:00, så jag har bestämt mig för att åka till pappa imorrn, eftersom jag har kortare resväg till/från skolan därifrån!


Jo men idag i skolan så hade vi hemkunskap och såg på nån j*vla film om grönsaker, fett trööökigt!!!

Sen hade vi nåt ellära och matte, dagen var helt okej förutom hemkunskapen.

Om någon intresserar sig så kan jag även berätta att jag köpte en brownie på väg till staden där jag skulle möta mammis som hade bilen.

Jupp det var väl min dag i korta drag...

   

Jo som ni säkert märkt så har jag en ny design, det är hanna som gjort den, dock är hedern liiite liten men vem bryr sig?

KOMENTERA VAD NI TYCKER OM DEN???

När jag ändå snackar om desigen så kan jag passa på att göra lite reklam för hannis blögg: http://erikssonhanna.bloggplatsen.se/

Kolla deen! <3

 


    Rätt random bild på mig imorse, morgontrött på tåget!

BJUUDER!!


  Pussssss  

// Zanni

Av Zanni - 30 augusti 2011 07:00



 

Nu måste jag äta frukost och spriiinga ner till bilen, ha en pra dag! ;D

// zanni  

Av Zanni - 29 augusti 2011 20:59

     

Ialf för er del, själv så ska jag dricka blåbärs soppa och mysmysa, med min bäste vän!!!

  Nyladdeade mobilen!  

Av Zanni - 29 augusti 2011 18:14

Hello, idag var en grym dag!

Fick massa nya kompisar, Amalia, Emmy (de går i sjuan) och några till, fett roliga vi flumma på matten, men tyckte ändå jag var fett duktig!!

Ellerhur? Smart as?

Haha!!! Mitt smeknamn på amalia!

Snyggt vaa? 


Jo ialf så vat vi på bajs nobel musset, nej så ska jag inte säga det var faktiskt ganska intressant! (?)

HAHA!

Ialf så hade vi som sakt matte förut,  ja sen så kan jag juh berätta att jag köpte en coffe cold att dricka på den låååånga tågresan hem!

Min ända vän mobilen laddade ur, snyyft, så jag somnade typ 

Men nu måste jag börja hacka grönsaker så mammi blir stolt  när hon kommer hem från sin yoga!

 

 


    Cold Coffe


Puss från Zanni

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards