♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Zanni - 21 augusti 2011 18:16

Nu så kom jag hem för kanske typ en timma sedan...

Vi köpte bara en rosa lampa på ikea, sen så gick vi till indiska och Vero Moda, vi köpte ett nytt mycket finare överkast och tre nya kuddar, överkastet är vi ännu lite osäkra med men vi får se hur det blir.


Jag har bestämt mej att jag inte ska visa sängen och så försen vi är helt klara.


En sak som hände på ikea var att jag ändrade mej gällande sängen, vi ska avbeställa 120 cm sängen och köpa 

denna säng i stället

Jag vet den är skit ful här, men i VERKLIGHETEN är det rena dröm sängen, kanske lite barnslig men sjuuuukt gullig.


Sen en rosa lampa "lykta"

 

// Zanni 

Av Zanni - 21 augusti 2011 18:04

Jag och pappis gick förbi Vero Moda och hittade vääärdens snyggaste höst jacka för bara 499 kronor, klart vi köpte den!

     

Av Zanni - 21 augusti 2011 11:06

Vilka fina vänner jag har, först så gör Anna en super fin header åt mig...

Och nu så har hanna oxå gjort en till mig!

Taaaack! 

Tänk att lilla jag har turen att ha sååå fina vänner!

Kolla på Länkar där finns det länkar till tre av mina kompisars bloggar...

   Den anna gjorde var ju lika fin!  

Av Zanni - 21 augusti 2011 10:49

    Thigts- H&M

Linne- Spanien ( Leftie's)

Tube top- Spanien (Leftie's)

Av Zanni - 21 augusti 2011 10:23

Hello 

Idag blir en super dag, det blir en ikea dag, vi ska titta efter en lampa, ben till min nya säng, hylla och kanske en mysig filt.

Och så ska jag försöka övertala pappa att jag behöver ett par nya jeans och mascara.


 Jag har ett problem just nu, jag vet inte vad jag ska göra med mitt hemska år, det gör som det vill, ena dagen är det sjukt snyggt oc nästa dag är det värre än pottfrilla!


Ja jag fixar nog till det på något sätt....


Den här bilden tycker jag visar ganska bra hur jag känner för mitt hår idag

 

Haha

Kramar  

Av Zanni - 20 augusti 2011 23:02

               

Av Zanni - 20 augusti 2011 23:00

 
Av Zanni - 20 augusti 2011 20:17

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards