♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Zanni - 15 augusti 2011 11:23

 
Av Zanni - 14 augusti 2011 21:15

Vi ska snart beställa lite inrednings grejor till mitt rum.

Exakt om 10 dagar du mamma fått sin lön...

     Det fanns inte på lager, men vi ska beställa de snart!


Iallafall så är jag sur, för vårt varmvatten funkar inte så vi måste gå ner till bastun och dusha men jag pallar inte nu så jag gör det imorrn.

Nu är jag helt klart med att ha pckat upp och så jag ska lägga mej och mysa med en film och vara glad att jag är hemma.

Kramar

// Zanni!

 

Av Zanni - 14 augusti 2011 18:26

   Marknaden   Marknaden   En så kallade "äkta" Dior haha, den kosta 200 kr inte 12000 kr   Markanden  Markanden

   Marknaden



   Zara   Zara


   Leftie's    Leftie's    Leftie's    Leftie's  

 Leftie's



 

Clarie's



   H&M




   Present   Present   Present   Present   Present

Av Zanni - 14 augusti 2011 17:37

Dag 1   En av de första palmerna vi såååg.   Coolaste cheeeyerna ever

   Strandpromenaden, en av de saker marbella är så känt för.   Mitt hår var FAIL!

Jag satte såklart upp det när jag såg bilden.

   Haaaavet  Våra första glassar

MUUMMS


DAG 2

Vi gick och åt frukost eller rättare sakt choros (?stavning?) 

Det är en slags friterrad deg, full med socker många spaniorer äter det till frukost.


   COOLASTE ELLIZ   Haha vi käkar på.

Efter så gick vi till markanden, och sen sååååå...


   INNAN Elliz och jag gjorde....   Flääätor, på ena sidan.        Men tyvär så är de redan borta, snoddarna gick sönder.   Ja iallafall så dag två så gick vi runt i gamla stan och åt vår första 

Benn & Jerry's

   Och såg en fett cool registreringsskylt

♥♥♥


DAG 3

 

Hängde vi bara på stranden

♥♥♥

Nu kan jag inte allt i rätt ordning men bilder kommer

♥♥♥

   

Mognaste EVER!


 

POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLEN

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har tagit lite fler bilder med de är inte så intresanta!


Hoppas ni blir nöjda med inlägget!

Kram

// Zanni

Av Zanni - 14 augusti 2011 16:35

Tjenare sötnosar♥♥♥

Nu är er älskade Zanni hemma, najjjjjs va?

Så det kommer bli mkt update nu, till er!

 

Men nu så ska jag packa upp, ladda upp bilder, fotta shoppingen och sen kommer ett BIGGEST inlägg om spaaaanien, med....

ELLIZ!

Hjärtat sakner dej redan

♥♥♥

Älskarejj Elliz!

 

En till jag självklart saknar, oc som jag ska träffa på tisdag är...

K@MMIZ!

Älskarejj oxxå!

 

Mina hjärtan, så underbart fina

♥♥♥

// Zanni

Av Zanni - 4 augusti 2011 19:00

Hellu!!!!

Jag ar ju i spanien, pa ett internet cafe och da finns det inte bokstaverna med prickar pa!

Sa att ni vet det, haha, nar jag kommer hem blir det saklart bilder.

Hitills sa har vi bara chillat runt lite, shoppat, massor!

Haha jag och Elliz har typ bara kopt likadana saker

 

Fast Elliz kapte ett annat linne, det fanns inte i min storlek men vi ska dit en annan gang och kolla om det kommit in.

Just nu ar jag blot i haret, idag sa har vi bara hangt vid poolen och kakat glass!

Typ varje kvall sa gar vi ut och tittar pa marbellas gatu och nattliv, super mysigt!

Imorrn sa ska vi till en aquapark i mijas, skojjjjjjigt!

Pusss

(tiden tog slut) 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards