♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Zanni - 29 augusti 2011 17:55

Tänkte visa er vad jag (mammi) köpt åt mig..


Väääärdens snyggaste block!

Taack   

Av Zanni - 28 augusti 2011 17:07

HAHA!

Nu ska jag visa er en mysko sak...

  Varför är det en stor bulle på sängen?   HAHA!!!

Det var vår myskade katt Mumin som hade krypigt under lakanet, kul va?


Nu när vi andå snackar om djur så ska ni få se lite bilder på mig och pontus och mig och Mumin.

   Det ser ut som om jag stryper honom, men jag klappar honom bara på halsen, så nu har jag besparat er alla "DU STRYPER DIN HUND" komentarerna, bra skööönt då slipper vi höra på det!!!   Sötnosarna<3

   Puss på dej Mumin!


Puss på er oxå!

// Zanni

Av Zanni - 28 augusti 2011 13:34

 

Eller vad ska man säga?

Haha nejdå jag vaknade för väääääldigt lääänge sen, eller ja klockan halv 10!


Tänkte berätta om dagen på grönan med Min storebrorsa Emilio och hans flickvän Jozephine, VÄÄRDENS bästa!!

Jo jag ska börja med att berätta att jag fick värsta COOLA kupongerna!!!

Det stod FRIBILJET för alla som jobbar där får hur många såna som helst, det var inte bara åkuponger utan också till  sp  (ö)k  huset, 5-kamp och inträde!!!

Josse och jag hängde på Emilio heeela tiden i spöööökhuset och åhhh fyy det var så jävla äckligt det var massa äckel som tog på mej och andades äcklig fukt på meeej!

FYYYYYYY!

Jag hållde juh fan på att skita på mej...

Men sen så gjorde vi massa annat, bland annat KÖA!!

Haha...

Men det är juh värt det, jag och Josse sörjde att jetline var avstängd hela fucking dagen!!

SNYYFT!!

 


Sen på hemvägen så mådde vi skiit (ialf jag och josse) men var as hunriga och kuuuutade till donken och alla köpte två hamburgare, bra när man mår illa???

Sen tog vi bara allt i handen och spraaaaang ner till tåget, justed påsen med mini morötter och ramlösan får vi inte glömma, liite nyttig måste man juh vara??


Sen när vi kom hem sååå...

ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ...


HAHAHA!!


Ja men ialf så vill jag tacka Emilio och Josse för en super fin och underbart rolig dag på grönan, värdens bästa ställe!

   Entre biljetten   Åkuponger och spööökhuset.. (åkbandet är från när jag var där med Elliz förut i år)

 


 Den bääästa tiden var jag tvungen att visa!


Puss på er fina läsare 

// Zanni 

Av Zanni - 27 augusti 2011 10:28

Snart så ska jag hoppa in i bilen till tåget, och där så ska jag möta värdens bästa brorsa och hans flickvän Jozephine vi ska till GRÖNAN!

Say WAHO!


Jozephine jobbar på...

GRÖNAN!

So it's free for mee! (Stavning?)

Alltså det är helt gratis för mig, behöver inte betala ett skvatt!

Jeklar vad najs va?


Ja så det ska bli super skojj, ska nog vara där heeeela dagen, så kommer nog inte blogga ikväll.

Ja ni kan ju bara gissa vad jag har på mig idag..

MIN NYA LEOPARD JACKA SÅÅÅKLART!!


Men nu så måste jag sluta skriva..

Glöm inte bort mig idag!

   Tvilling!


Pussssss //  

Av Zanni - 26 augusti 2011 17:11

Nu så har vi beställt hem lite grejer,

CHEK!

 

Från Ginatricot.se

59 kronor!


   



Smyckesträd och läppbalsam

från bluebox.se


Kram

Av Zanni - 25 augusti 2011 12:51

Hej igen!

Vill bara visa er en sak jag tycker är så tråkigt och onödigt!

     Tycker bara att det är såå tråkigt, varför ska nån dumming förstöra min glädje!

Jag tar ändå inte år mig men tycker bara att ni kan låta bli!

Det finns en sak som kallas IP nummer..

Därför så har jag nu sett att det är samma person som komenterat/fråga båda sakerna, lägg ner!

Av Zanni - 25 augusti 2011 12:39

Åhh jag älskar dej mamma!!!!!

Den är uuuunderbara leopard tröjan är snart MIIIIIIIN!!!!!!

   Kan inte fatta att det är saaant!!!

Jag ska snart åka till pappas jobb och så sen när han slutar så ska vi och kolla på överkast och TRÖÖÖJAN!

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

            


Nu så ska jag berätta vad som hänt, jo jag kom nyss hem från skolan (sluuuta tiiidigt) och fick se mitt nya schema..

Det ända jag minns är att det tidigaste vi slutar är 15:45 och den SENASTE 16:00!!!!

SERIÖST????

Skiiiiit seeent juhh...

 

Haha sorry mitt skumma sudda sudda inlägg igår, men ni fick ialf veta vad som hänt jag hade vart i skolan och köpt ett sudd och en nyckelring!

Värsta coolt juh?

Eller njaaa, kanske inte?

Nu så ska jag göra mig i ordning för att åka iväg till pappas jobb, vi hörs senare!

// Zanni


PS: Om de inte har tröjan inne DÅ, DÅ DÅ......... bokstavligt BAJSAR jag på dom!!!!!!


Av Zanni - 24 augusti 2011 20:40

Heeeejjjjjjjjjjj

Nu så ska jag uppdatera.......

Ja typ det...

Nej hinner inte måste äta..

Vi ses snart!


Tbx...


Hejdååååå...


Mst göra mig i ordning....


Btw så har jag köpt en nyckelring och sudd idag..

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards