♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Zanni - 24 augusti 2011 16:47

 



Åhh jag kan inte få denhär ur huvudet, kommer inte ge mig försen jag har gina påsen i miiiiin hand!

Mammis om du läser detta, KÖÖÖÖP DEN!!!!!!!!!!!

Och när du ändå håller på så köp denhär oxå!!!!

   Kalla mig inte dryg kalla mig...

BEHÖVANDE!!! Buuuuuhuuuuuu.... GEEEE MIIIIG NUUUUU!!!!!

Hoho jag kan få den som ehh... S-k-o-l-a-n  h-a-r  b-ö-r-j-a-t PRESENT!!!!!!!

MEN VAD FAN GE MIIIIIG NUUUU! JAG DÖÖÖÖR!!!!!    

Det är jäääätte viktigt för mig!!!!


Aja.....


Pussssssssssssssssssssssssssssssss  


   

SNÄÄÄÄÄLLA KAN JAG INTE FÅ TRÖJORNA???

Ni vet inte hur det känns att vara kär!

Av Zanni - 23 augusti 2011 14:41

Moshi moshi 

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och ja...

Just nu mår jag jätte illa så jag orkar inte skriva något långt inlägg, vill bara fråga om ni vill att ja ska ha frågestund?

Skulle ni ställa några frågor då? Jag lovar att jag har det om 3 stycket komenterar att de vill de..

Puss // Zanni


Av Zanni - 23 augusti 2011 07:36

Tjooheyy, nu så ska jag snart gå ner till tåget till skolan, åhh idag är det ännu mer spännande för igår var det ju typ bara som upprop men idag är det vanlig skola typ, bara att vi slutar extra tidigt!


Ska även be om att få tipsa om en jätte söt blogg, med en cool tjej som heter.....


http://jenniferlinnea.bloggplatsen.se/



Kika in hos henne, ni kommer inte ångra det...

  

 

Mina conevese med rosa skosnören kommer äga till denna oautfit...

 

Av Zanni - 22 augusti 2011 20:15

Tjena, nu så har jag nyss ätit, innan det så var vi i stan jag och pappa letade efter en väska, en som är "praktisk" för att åka fram och tillbaka mellan mamma och pappa.


Vi köpte även ett par rosa skosnören att pimpa mina coneverse med, det blev sjuukt snyggt!

Vi tittade även på en svart vinterjacka, men pappa tyckte att vi skulle vänta ifall jag hittar en ännu finare, men den var billig iallafall för att vara en tjock vinter jacka, bara 1000 kronor...


Nej nu måste jag börja komma in i de nya rutinerna, så jag ska börja göra mig i ordning för natten och sen ligga och läsa eller nåt.

 

Såhär snyggt blev det... Vad tycks?

Puss // Zanni  

Av Zanni - 22 augusti 2011 14:30

Första skoldagen

CHEK


Jo men faktiskt så var den jätte bra, vi hade tårtbaks tävling, haha det var lite nervöst i gruppen, men sedan vid lunch så kändes det som om jag blev lite kompis med några tjejer från min klass, alltså 6:an.

Vår tårta var ju lungt snyggast, haha, det blev en mobbad stjärna med massa strössel och vindruvor, HAHA!!!

Vi får veta imorrom om vi vann eller inte, haha tror fan vi vinner, vår tårta regerar!


Sen så åkte jag hem och åt en nektarin, slängde den nyss i papperskorgen om nån undrar...


Jag kan berätta lite hur veckan kommer se ut, alla dagar så kommer vi sluta tidigt, 1 till 2, och på torsdag ska vi på utflykt till något bad...


Jo en annan super bra sak är att pappa har laddat upp bilderna från sin mobil från IBIZA så snart ska jag ladda upp de här på bloggen...

Det var oxå massa bilder på mejj när jag var liten..

   

 

NU


Haha..


Puss // Zanni  






Av Zanni - 21 augusti 2011 20:13

Krya på dejj elliz älskling...

  Ja som sakt, krya på dejj!

Feber är dumdum, det är skifels fel!



Personligen så ska jag äta pizza nu!

Puss // Zanni 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards