♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 31 mars 2012 23:27

Kent släppten en ny låt för ett tag sen "999", åh riktigt grym tycker jag, spelats i mina lurar hela dagen! Jag har faktiskt lyssnat på Kent sen jag var 9 år, så är ju lite av ett fan.. Visste ni det haha? Folk brukar säga typ "Haha va, jag trodde verkligen inte du lyssnade på sån musik?". Aja, men vad tycker ni om låten?

Av Zanni - 31 mars 2012 22:51

Galet chill här - haha nej men ligger i sängen med bästis älskling, skypar me massa goa killar, snackar massa skit & käkar popcorn, myyyys!  Vad gör ni då? (sorry för konstigt inlägg, blir såhär knäpp när jag är med bääääooostääs)


Mihihihoooho bääääooostääs i bakgrunden, fint!

 

Av Zanni - 31 mars 2012 21:31

Heeeeeej goingar, vad har ni gjort ikväll? Något kul hoppas jag iallafall  Jag kom precis hem, har haft en super mysig kväll hos Moa, massa skitsnack, god middag osv, riktigt mysigt!

Nuuuu tänkte jag ringa hit bästavän och hitta på skoj, saknat henne grymt - typ doppa frukt i choklad eller något, standard ju.. Haha nej men lovat massa uppdatering ikväll, så håll utkik babes, kärlek till er


 

Av Zanni - 31 mars 2012 21:23

Tjaaa lovers, jag äääskar Samuel, världens finaste o snyggaste, saknar han osv<33

Av Zanni - 31 mars 2012 16:30

Hittade ingenting att ha på mig, så snodde Annas snygga tröja igen och matchade det tillsamans med ett par svarta jeans + ett silverhalsband, svart & silver blir galet snyggt tycker jag, hehe kääärlek?! 

Haha men vad tycker ni om outfiten?


 

Av Zanni - 31 mars 2012 15:41

Nu åker jag iväg på släktmiddag/fest, det är min fina kusin Moa som fyller år - Grattis hjärtat, älskar dig ♥ De bor iallafall en bit bort så måste åka iväg nu, kommer hem någon gång ikväll, visar min outfit o kanske några bilder från kvällen senare. Blir det bra?, hehe hoppas det!   Jaja, ni får ha en super kväll sunshines så lovar jag att uppdatera jätte bra sen, PUSS!


Bjuder på en oseriös bild jag tog förut, innan jag börjat fixa mig haha..

   

Av Zanni - 31 mars 2012 14:03

Kom precis ut från duschen och känner mig typ hes haha jag sjunger alltid otroligt högt och falsk när jag är i duschen.. - haha jaja men iallafall, nu blir det fram med plattång, smink o sånt & sen prova ut en snygg outfit till kvällen! Hihi kärlek till att vara tjej, eller håller ni inte med babes?  


 

Av Zanni - 31 mars 2012 11:10

Vaknade alldelses nyss & ligger och försöker vakna till, ska springa ut och fixa en chailatte och sen lägga mig här igen och kolla på film - blir en lungn dag idag, så att jag hinner bli riktigt snygg till ikväll, berättar ikväll! KYSSAAR!



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards