♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 28 mars 2012 20:58

Vad tycker ni om vita tatueringar, hiss/diss? Själv tycker ja det är riktigt snyggt faktiskt, jag har ju en dröm om att tatuera in mitt favorit citat "Life Goes On" ovanför svanskotan typ, hehe vad tror ni om det? 


     

Av Zanni - 28 mars 2012 19:38

Vill börja med att säga förlåt för att uppdateringen varit lite sådär de senaste dagarna - men det är så mycket just nu, skolan, läxor, familjen, kompisar, åka fram & till baka hela tiden, knappt så att jag hinner sova ju! Men jag försöker, jag försöker verkligen att hålla bloggen bra uppdaterad, tycker ni jag lyckas?  Hehe men iallafall, direkt efter skolan så tog jag tåget in till några kompisar - träffade bara Anna, Kalle, Emma & Osakar, de andra hadde träning.. Vad har ni hittat på idag då sötisar, något kul hoppas jag  Nuu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, sen blir det plugg med duuunk musik, nice ju? Kyssaaaaar.


Slänger in en galet charmig bild på mig och fina Maggie sålänge

 

Av Zanni - 28 mars 2012 17:15

Snart hemma, har varit i pershagen och träffat några kompisar - är iallafall påväg hem nu, förresten.. Bara jag som är helt damp sur på det fucking regnet? Bläää det skulle ju bli våååår :( Hehe jaja, men vad gör ni älsklingar?

 

Av Zanni - 27 mars 2012 20:55

Blev lite mer shoppig idag, men det är jag väl ändå förtjänade efter ett super bra möte?  Älskar känslan när man vicker ihop allt och lägger in det i garderoben, hehe shopaholic? - OHYEES! Nejdå men fick iallafall med mig detta:


Hittade inget som jag kände att jag bara måååste ha så det fick räcka med två  tröjor - en typ "stickad" från Gina Tricot och en sjukt söt tröja från Hollister, förresten.. ni kanske förstått att jag gillar rosa?

 

Av Zanni - 27 mars 2012 17:37

Tjaaa sötisar, har ni haft det bra idag?  För mig har det bara flytit på - utväcklingssamtalet gick super, hehe "duktiga flickan" ni vet? Nejdå men efter så gick jag med Mami till esspreso house, där satt vi nån timme fika, pratade om en massa & pluggade lite, du är underbar mamma! + att jag hann med lite mer shopping efter, loooove!   Så jag drog hem helnöjd, pluggade lite mer & sen drog jag ut igen.. Skulle igentiligen till pershagen, men det fuckade up sig så jag drog och träffade mina nuttisar hemma hos Ollä istället. Nuu ska jag lägga upp shoppingen, + skriva ett viktigt inlägg åt er, puss sålänge.


     

Av Zanni - 27 mars 2012 15:15

Ni har säkert hört Justin Biebers nya låt Boyfriend som släpptes igår, sådär om ni frågar mig haha inte riktigt mitt musikmode om man säger så, typ.. Men gillade refrengen, den var grym!   Haha vad tycker ni om låten, bra, sådär eller sämst? 

Av Zanni - 27 mars 2012 09:10

Kände mig lite trött idag så det fick bli en enkel outfit - jens & hoodie från Gina Tricot + skinnjacka och coneverse utomhus, hur låter det? Hiss/diss? :)


 

Av Zanni - 27 mars 2012 08:52

Tack för det mega feeeeeta beskökarekordet igår, har världens största leende just nu, tack hurrni ni är bäst!!  Hehe men iallafall - jag vaknade för kanske 1 timme sedan, på den tiden har jag hunnit fixa mig, käkat fruskost osv.. Nu ska jag åka in imot skolan för att ha utväcklingssamtal, jag fick förresten myckett bra omdömen så tror att det kommer gå super! Önska mig lycka till älsklingar! Efter tar jag nog tåget direkt in till pershagen, vi får se.. Men vi hörs iallafall ikväll + kanske några tidsinställda, blir det bra? 


Bjuder på en bild jag tog i skolan för ett tag sen..

 





PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards