♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 15 mars 2012 15:36

Nämen tjena - hamnade visst här hemma hos min bajbä Tessu, som alltid sitter vi och käkar nudlar!.. Haha livet det, mat.  Drar snart ut & träffar lite människor, får se vad som händer?.. Skriver mer när jag kommer hem, puss!


HAHA TESS PEDDOSMILE!

 

 

Av Zanni - 15 mars 2012 06:52

Fyfan jag är så jävla lycklig, så jävla lycklig för att det är vår igen allt blir ljust & det känns som att hela världen vaknar.. Jag har massa energi och har såååå mycket jag vill och kan göra, det är en underbar känsla. Allt runt om mig är fortfarande  krångligt, men att det blir ljust gör allt så mycket lättare.. Det känns som att hela min värld blir ljusare. Det känns som att jag hittat en utväg. Jag ska aldrig falla ner i mörkret igen, jag ska leva i ljuset.. på riktigt. "Don't hate life, but don't love it anymore" 


Yees - så drar mig in mot skolan med ett toppen humör & full med energi. Vi hörs jag lovar toppen uppdatering ikväll, peace out!  


     

Av Zanni - 14 mars 2012 20:16

Ska käka något lite snabbt nu, sen blire ducshen och lite sånt halvmys.. älska!  Hehe sen har jag massa plugg att ta tag i, mindre kul men ska ju som sagt ska jag satsa nu - och det är högt babes, ni ska få se.. Jaja ha en bra kväll! Puss.


     

Av Zanni - 14 mars 2012 19:50

Jahapp, då var man äntligen hemma - tror helt ärligt jag är världens mest failade människa, haha gash jag orkar inte ens förklara! Men kan säga att jag nog är sämst när det gäller att passa tider.


Jaja skitsamma, åkte & träffade Maja och Anna efter skolan, vi drog hem till Maja, åt (HAHA som vanligt) dunka massa musik och dansade gaaaalet.. Haha tuffaste brudarna jag svär, kärlek till er 

Sen ringde dom några till, sa att jag hadde gått HAHA & så satte jag mig inne på Majas toa typ i 30 minuter.. sen spriiinger jag ut, sätter på mig skor, jacka osv - plingar på igen & säger att jag missade tåget. Blåsta jävlar.. haha dom fattade inget, skrattattack X 1000!!  Vad har ni hittat på idag då, säg inte shoppa.. för då blir jag sur, heh? Iallafall, vad händer för mig nu? Tar det i nästa inlägg, puss.


Har bildbrist så mina små älsklingar får stå för bilden, Maja & Anna + klicka på bilden för att komma till Majas blogg.. :D

    

Av Zanni - 14 mars 2012 13:01

Just nu: Slutade fett tidigt, drar mig in mot "hemligt" nu & träffar lite folk.. Får se vad som händer där? Hmm? Haha förresten, kollaaaa vilken glass som är tillbaka, KÄÄÄÄÄÄRLEK!!! ;D

 

Av Zanni - 14 mars 2012 12:46

Blev en enkel outfit idag - ett par tajta jeans från Cheap Monday och till det en söt tröja från Bik Bok + ett halsband från Barcelona? Enkelt, skönt och snyggt! Eller vad säger ni?


   

Av Zanni - 14 mars 2012 06:18

Såå vacker morgon idag - jag går ju upp klockan 5 & då var det förtfarande mörkt så jag fixade mig, sprang ut i köket och fixade en chailatte! Och sen pooooff när jag var tillbaka så hållde solen på att gå upp, fick väääärsta energin & är riktigt taggad för en ny dag nu, weei.. hehe lyckaa typ!  


Hoppas det fortsätter såhär under dagen - för efter skolan åker jag till Anna, hämtar några gerjer och sen där vi nog ut & träffar lite folk, blir nog asgrymt!! Godmorgon förresten, hoppas ni haft en bra morgon & får en fortsatt bra dag. Puss älsklingar ♥

 





Av Zanni - 13 mars 2012 23:02

Haha gjorde ett litet "Svar På Tal" i videoblogg när jag kom hem.. shit kollade på den nu och märkte att jag lät jätte bitchig, blööö! Men palla göra ny? Så den får duga.. Juuuste haha Jonte är ju inte min bror sådär biologiskt & skit.. men aah ni fattar?! 


UPDATE: NEJ USCH JAG LÅTER NÄSTAN FÖR HEMSK, TAR BORT SÅ FORT JAG GJORT EN NY, OKEJ?

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards