♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 11 mars 2012 19:50

Har haft en så sjukt rolig helg - kommer aldrig glömma! Garvat sönder, käkat massa gott, kollat film tills vi somnat med lurarna i öronen.. Levt livet på riktigt! Yeeah, dock inte så lätt att driva en bra uppdaterad blogg då, men men nu kör vi igen!! 


Hehe yees, så man skulle ju kunna säga att jag mår som förtjänat - mitt hår är bara eeuuuuw, smakar chips & red bull i hela munnen och känner mig allmänt ofräcsh. Så drog nyss på mig mjukiskläder & tänkte gå och äta lite Thaimat med familjen. Sen blir det såndär söndagsgöra ni vet - ta-hand-om-mig-själv + fixa massa grejer inför imorgon! Hehe, hur mys? Åh jag älskar att leva  


 

Av Zanni - 11 mars 2012 17:45

sitter här och väntar på tåget mitt ute i ingenstans! vart har jag varit, och vadfan har jag en cykel med mig för? hmm skumt alltså!?.. hehe berättar sen när jag är hemma, puss!

  1.   
Av Zanni - 11 mars 2012 14:40


Ser ut såhär idag.. Lånade världens snyggaste tröja av Anna, shiiiit ge mig!!  till det körde jag bara på ett par mörka jeans, enkelt & snyggt, vad tycker ni om min outfit då?!


      

Av Zanni - 11 mars 2012 13:33

Tjaaa sötisar, gjort något kul i helgen?  Slagga ju hos Anna inatt, haha & imorse kom jag på att jag var tvungen att åka hem för att ta hand om min hund.  Blev fett kaaaos men det fixade sig ju bra så vi är hemma hos mig igen - kom precis in från en lång promenad, hehe blev massa snack om *****.. Nyfikna? Ni kommer få följa allt, jag lovar! 


Yees, nu får vi se vad vi hittar på? Antingen bakar vi eller åker ner till centrum?! Skitsamma, lovar massa uppdateringen ikväll i alla fall, låter bra va? PUUOOSS!


Åh, töff chäy..


         

Av Zanni - 10 mars 2012 21:26

Sprang precis ner till livs tillsamans med Anna - så nu sitter vi hos henne tjockar oss lite medans vi kollar på melodifestivalen.. Vilka liv, haha!  Yeeeey nu börjar röstningen, typ det roligaste ju? Kollar ni, hehe vilka hejar ni på isåfall? Hehe jaja, kyss.


HAHAHA VILKA FULINGAR!

 

Av Zanni - 10 mars 2012 15:15

Bjuder på lite skön musik, haha drogat hela natten med Anna!  Untz, Untz..

Av Zanni - 10 mars 2012 13:52

Snygga brudar här alltså! - Haha nej men nu har vi fixat oss.. & får vi väl se vad vi hittar på idag? Tror vi åker in till centrum & kanske träffar några, om dom inte total dissar oss?! Vad ska ni hitta på idag sötisar, några planer kanske? 


Yees men nu måste vi tagga, fixar några tidsinställda som kommer upp under dagen också. Aja, ni får ha en superdag för det ska jag ha. MEGAPUSS! 



   

Av Zanni - 10 mars 2012 11:01

Känner mig rätt sliten.. skriver snart! Kyss sålänge.


    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards