♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 4 mars 2012 20:01

Skit rent & fräscht i mitt rum nu, härligt! Hehe men det var inte städning jag skulle blogga om nu - som jag skrev så träffade jag ju Anna idag. Lika kul som alltid, nej men vi åkte ut & träffade några killar, där gick vi runt och frös ihjäl typ! OMG skitskoj verkligen! Haha - vi tröttnade & åkte in till Centrum igen, där satt vi inne på pressbyrån käka choklad och levde liveeeeet! Åh visst låter det galet kul? - Det var det 


Vad har ni gjort idag sötnosar?, juste det ju sista dagen på lovet :( Känns fett jobbigt..


Bjuder på en halvt cp bild, hahaha bästa är ju Anna i bakgrunden!..

 

Av Zanni - 4 mars 2012 19:02

Skruvar upp musiken på högsta och sätter igång med röjning av mitt rum nu, behövs verkligen. Uppdaterar när jag är klar! Puss älsklingar!! 


Av Zanni - 4 mars 2012 12:57

Nuuuuu har jag bråttom till tåget, allting denhär morgonen blev helt kaaaaaoos - åhh typiskt mig & klanta till allt, hehe men nu är allting löst. Ska åka för att träffa Anna idag igen, jag måste bland annat köpa nytt puder för mitt gick sönder imorse.. Haha men efter det taggar vi nog ut & träffar lite kul folk, får se?..  Blir nog på bättre humör då, eller vad tror ni? Jaja, nu måste jag skynda mig! Puss finisar!


Slänger bara in någon random bild, hinner inte ta någon nu men lovar att visa er outfit osv när jag kommer hem! 

          

:D

Av Zanni - 4 mars 2012 11:21

Godmorgon älsklingar, mår ni bra? Själv mår jag toppen, stardade min morgon med lite träning ett tag, så nu är jag pigg, glad & redo för en ny dag med massa gaaalet!!..  Måste gå och ta lite frukost snabbt för att sedan skruva upp musiken, dansa galet med plattången & sminket i andra handen! Hehe tjejer ni vet?.. 


Haha, skriver planerna i nästa inlägg, puss!


     

Av Zanni - 3 mars 2012 21:20

Kom nyss in - åkte lite snabbt in till centrum med pappa, hyrde film, köpte godis, pizza osv. Hehe så det blir en riktig tjockis kväll, alltid lika nice?! I alla fall, vi hyrde "Johnny English", är det bara jag som är helt efterbliven som inte sett den? Vi hörs mer imorgon, puss!


        

Av Zanni - 3 mars 2012 18:37

Haha grymmaste dagen med Anna - vi började med att dra runt till lite olika affärer i gallerian, skackade en massa & gjorde bort oss totalt.. hehe sen taggade vi vidare till kajen i gamla stan. Vi hadde köpt med oss donken + red bull. Shit, vi sprang runt på hela stan, garvade & letade efter nånstans där man kunde köpa Red Bull - haha gash ni skulle sett oss *dregel*! 


När vi äntligen fick tag på det så satte vi oss i kajen & stekte solen (skojar).. åh det var så härligt, summerfeeling på högsta nivå typ!   Tack för en awesome mysig dag med dig Anna, måste göras om snart?! TAGGA SOMMARN! 




 


(nej herre, vi är inte seriösa)

              


Av Zanni - 3 mars 2012 17:18

Godis/Chips

Red bull/ Läsk

Sommar/Vinter

Vapiano/Donken

Chailatte/Latte

Dessie/Paow

Skinnjacka/Jeansjacka

Elsas Värld/Big Brother

Upptagen/Singel

Pojkvän/Kompisar

Cosmopolitan/Solo

Hollister/Gina Tricot

Dator/TV

Blogga/Shoppa


           

Av Zanni - 3 mars 2012 13:57

Men tjena tjena allihopa, är hemma nu - har hoppat runt och dansat galet med musiken på högsta och fixat mig sen dess  Hehe that's me you know!


Men vart ska jag nånstans idag då? Jo jag ska åka in mot stan nu, möta upp finaste Anna. Underbart att få träffa henne, tror inte vi sets på snart ett halv år? Så vi sätter oss väl troligtvis på något mysigt fik, snackar massa om det sm hänt undertiden vi inte sets - hehe behövs ju alltid! *blink* Har ni några planer för dagen? 


I alla fall, jag ska ha en grym dag & hoppas att ni också får det, PUUOOOSS!


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards