♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 2 mars 2012 22:16

Hoooola!


Tillsamans med Amme nu och larvar oss som fan.. OMG vilket liv! Haha men i alla fall, efter vi badat taggade vi ut i möööörkret och som Amme säger: "busade"  Vi irrade runt & letade efter hemköp, skrek, sprang runt och var allmänt galna, yeeaah life is goood! Yees men nu har vi laddat upp med en massa gott käk - ikväll blir det massa snack, film (twilight), bus & skratt, grymt va nice jag har med denna bruuudz  + mjukis kläderna på.. typ perfeeeekt liksom!


Jaja, hoppas vi får igång internet i Amalias rum - i så fall blir det LIVE update ikväll! Hehe skojar.. Nu måste jag dra men ha en mysig kväll gullungar för det ska jag ha, PUSS! 



  ÅH - SEXIG POSE DÄR HAHAH!

     


Av Zanni - 2 mars 2012 15:17

La nyss på luren med Amalia - ska möta upp henne i stan och så ska vi åka till erikstadsbadet, fett skooj! Ska nån av er dit kanske?

Yees, får se vad vi hittar på efter? Hehe kanske shopping? Vi får se. Ska packa ihop lite grejer jag behöver nu, för att sedan ha en super dag med massa snack, och garv tillsamans med sötaste Amalia! 


Snabb bild på mig idag, drog bara på mig en tröja från Gina + tights, funkar ju alltid på lov?..


        

Av Zanni - 2 mars 2012 13:57

Gick och la mig redan vid 11 igår och ändå vaknar jag ändå 12? Haha men i alla fall, godmorgon sötisar, allt bra?  Jag mår toppen - ser ut som att jag ska träffa finaste Tess idag, massa snack, shopping + donken på bryggan vid vattnet, då kan man ju inte vara annat än glad? Men vi får se, skriver om planerna ändras.


Hehe förresten, kolla vad som låg i köket till mig här på morgonen!?.. Weehoo, $$$

 

Av Zanni - 2 mars 2012 12:46

Behöver er hjälp nu, akut! Jag köpte ju ett par dösnygga USA-coneverse för nån vecka sen, men har kommit på att jag måste ha ett par andra också - jag menar dom kommer ju typ inte passa till allt?..


Jag väljer mellan vita, röda eller rosa, vilka tycker ni är snyggast till sommaren?


 

Av Zanni - 1 mars 2012 22:55

Haha hadde lite tråkigt och kände mig forever alone.. spelade in några random videos som jag absolut inte planerat att lägga upp! Men tyckte bloggen såg så tråkig ut - ibland får man ju bjuda lite..


HAHAHA FOREVER ALONE SA DU? 


Av Zanni - 1 mars 2012 21:05

-Jag kan inte vara den som alla andra vill att jag ska vara. För då vet jag inte hur jag skulle vara? För alla tycker olika. Jag kan inget annat än att vara mig själv. Sen får folk ta avstånd eller vad dom vill, men jag är den jag är, och är på topp. Acceptera mig för den jag är, ber er. Jag accepterar er för den ni är, så varför inte göra mig samma tjänst? Som sagt.. ber er.


 

Av Zanni - 1 mars 2012 19:31

Har gjort såhär förut, att jag fixar ett collage och frågar vilken som är er favorit outfit.. ni verkade ju tycka det var kul, så kör på det igen! Så yees - vilken är er favorit av dessa 6?  

Min personliga favorit är 6an tror jag, älskar tröjan + att pärlarmanden matchade såå snyggt till! Hehe men vad tycker ni?.. 

 

(alla som röstar får en länk i ett inlägg senare)

 


Av Zanni - 1 mars 2012 18:18

Heej snyggingar, kom in för ett tag sen och slängde mig direkt på sängen - har ont i magen & mår alltmänt dåligt :( Då är det absolut bästa att lägga sig och käka chokladbollar?..  

Hehe ligger och segar framför Titanic också, snart börjar jag böla.. Jaja, vad gör ni babys?


(Herregud, för er som tror så ska jag verkligen inte äta upp alla!!)

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards