♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 13 mars 2012 21:01


Haha bjuder på den - trött & ickeplugg sugen chäy i myskläder..


Yes, borde igentligen ligga i sängen & läsa biologi just nu.. Hehe men är man mig  ligger man istället i sängen, bläddrar i skvallertidningar, chattar med kul folk, + spelar massa underbara Kent låtar, gash standard!  Oooh strax ska jag börja svara på lite söta frågor från er, älskar er Hur brukar era vardagskvällar se ut babes?

Av Zanni - 13 mars 2012 18:52

Hello babes! Ledsen för sen update, gjorde nämligen en videoblogg men som alltid så ska videofyme krångla. Så kör på ett snabbt inlägg nu då.. Hehe åkte in till stan & träffade min bror Jonte efter skolan, snackade runt, åt donken (som vanligt) & lite sånt, lika sköj som alltid dårå..  


Sen skulle jag igentligen på middag med familjen nånstans, fast jag sket i det - alltså hemma själv nu, vilket betyder laga mat själv? YEEAH ZANNI GO, GOOOO!!? Nån som kan hjälpa till kanske, hehe?..


Alltid lika ego snygga.. i skolan! 

     








Av Zanni - 13 mars 2012 05:25

 

Sitter i sängen & kollar på "Den sista Dokusåpan" verkar bara vara jag som inte sett den haha?! Brevid mig har jag världens godaste choklad med vispgrädde - bra start på morgonen? Ohyes, muums!


  Måste börja fixa mig nu för att hinna osv. Förresten,  efter skolan kommer Kamala & Jonte in, skoooooooj saknat mina syskon jue.. Har ni några planer för idag?

Av Zanni - 12 mars 2012 19:08

Som ni märkt så har eller rättare sagt är pälsvästar ovanpå skinnjackan riktigt inne iår! Dessutom grymt snyggt tycker jag.. Hehe så igår när jag rensade ur garderoben osv hittade jag en gammal pälsjacka. Klippte & fixade lite och : SWOOSH JAG HADDE GJORT EN SJUKT SNYGG PÄLSVÄST!   Haha eller vad tycker ni? Helt OK blev den väl ändå?


Jaja, i alla fall, såg ut såhär i skolan idag.. Vad tycks?!

         

Av Zanni - 12 mars 2012 18:02

Hemma nu, eller ja kom hem för en timme sen - direkt efter skolan åkte jag till pappa, hämtade lite grejer osv. Tog tåget hem hit & cyklade faktiskt den sista biten, var riktigt härligt! Summerfeelig? YEES PÅ HÖGSTA NIVÅ!   Hadde tänkt sätta mig i solen, dricka en smoothie, plugga & dunka musik, men nej solen var såklart booorta.. skit alltså, jaja får bli någon annan istället?! :/ PUSS!


Förresten.. jag & Maggie åt årets första glass på SO lektionen idag, HUR vi lyckades med det är hemligt men kan säga att det var gött som f*n!!  


   

 

Av Zanni - 12 mars 2012 13:36

Sitter på biologilektion..åh såhäääär segt! Och Som alltid fjantar jag mig med min lilla tönt Maggie, hehe som vanligt alltså?! ;D vad gör ni babes? Jaja kanske dags att börja lyssna på cellerna eller vad det nu är för skit han står & babblar om? Hehe kyss!!

Av Zanni - 12 mars 2012 07:18

Försov mig ganska rejält imorse, hadde bara 30 minuter på att fixa mig - och ändå sitter jag här och bloggar. Erkänn, då är man bäst? Mihih *blink*. Känner mig fortfarande trött, VILL TYP HA SOMMAR, NUNUUUU!! Gah kommer ha så sjukt kul i sommar, massa resor, sena sommar kvällar vid stranden osv, läängtar galet!  


Hehe jaja, efter skolan åker jag till pappa för att hämta lite saker, sen åke jag bara hem.. Vad ska ni göra idag? Hoppas ni får det toppen i alla fall, puss älsklingar!


   

Av Zanni - 11 mars 2012 20:37

     

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards