♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 10 mars 2012 01:22

Av Zanni - 9 mars 2012 19:56

Har haft fullt upp idag, hadde först superbråttom på morgonen så var tvungen att springa iväg, & efter skolan åkte jag direkt till stan och träffa några (Anna, Philip, Lucas). Hehe har ni saknat mig - ja klart ni har!  


I alla fall, Anna följde med mig hem så yees nu sitter vi här och töntar oss som alltid. Life is gooood you know? Nu ska vi ut fixa i gäststugan, internet osv!  


Gaaaalen helg framför mig, såhäääääär nice!!¨



 

Av Zanni - 8 mars 2012 17:51

 

Pannband - är riktigt inne nu i vinter/vår, och visst är det galet snyggt? Rakt & långt hår + detdär pannbandet, ser verkligen stilrent ut, får en fet hiss!



Att vara tjej - Jag menar hur nice är det igentligen inte att vara tjej? Slippa ha den där känslan av att alltid vara så "tuff"! + allt annat girlstuff.. ni vet, ta-hand-om-sig-själv, sleep overs, osv?!    Det är ju bara galet nice!  Sen finns det ju dock mindre bra grejer, fast det är en betydligt kortare lista.. ;)

 



 


  


12 åringar som tycker/leker vuxna "stureplans tjejer" - Oh herre, det irriterar mig så! Jag brukar inte vara sån som går runt och irriterar mig på allt & alla, livet blir bara jobbig då. Men jag menar, 12/13 åringar som springer runt i skyhöga skor, försöker klä sig som om att dom vore typ 20 & överklass. Ta vara på tiden ni fortfarande är barn/ungdomar, slösa inte bort den på att springa runt & lek någon du inte är. 


Och hurrni, ta och lägg ner med era superhöga boots, helt ärligt:  det ser inte riktigt klokt ut, tiden kommer då ni passar i sådana.. Fuck it, im young.


När jag ändå håller på så fet dissar jag sådanahär skor.. uhääää!!


Folk som missbrukar ordet "Orre" - Alltså seriöst, ni låter bara patetiska när ni går runt & kallar varann för Orre, som att ni nyss lärt er ett nytt ord typ.. Precis som om att jag skulle gå runt och kalla en tjej "Prostituerad" (hora) bara för att hon har en urringad tröja, eller har kallat dig idiot nån gång. På så sätt kallar ni varann Orre. Ni är inte coolare för att ni säger så, något som dessutom är rätt hemsk!  Lägg ner, man skrattar åt er, bokstavligt.  


 

Av Zanni - 8 mars 2012 15:59

Hej gullisar, hemme & sånt nudå.. blev ändrade planer så stack hem direkt efter skolan,thihi lite halvmysigt endå!? ♥ 


I alla fall, har lite plugg + träning jag måste få gjort, så bjuder på en video istället för en massa text. Brukar ju alltid uppskatas?! 


(Jag har på mig en tubtopp under, det är alltså inte min bh jag råkar visa. Hehe bara så ni vet.)



Av Zanni - 8 mars 2012 14:15

Har på mig detta idag, blev ganska enkelt - ljusa jeans från JC, ett sött linne & ute, skinnjacka,  + Carros sjukt snygga halsduk! Vad tycker ni om min outfit idag?


     

Av Zanni - 8 mars 2012 11:00

Haha medans jag är i skolan & är duktig (hoppas jag) så tänkte jag bjuda på en mindre duktig video på mig och Maggie för ett tag sen, i skolan.. Jag hadde jätte ont i magen och fick sätta mig i ett speciellt rum, Maggie följde såklart efter. Ohja, vi fick jätte mycket plugg gjort!  


  

Av Zanni - 8 mars 2012 07:36

Åh har haft en skön & lugn morgon, hehe var rätt länge sen? Brukar vara så att jag börjar bråka med pappa, slänger på mig kläder/smink, skriver ett megasnabbt inlägg (viktigaste ju!) & om jag blir tvingad så äter jag frukost. Hur brukar era mornar vara sötisar? 


Iallafall, nog snack om det. Ska väl börja dra mig mot skolan snart, klara mig igenom timmarna osv - inga bestämda planer efter, tror jag träffar tjejorna igen?   Jaja vi vår se? Vi hörs, puss!


Lägger in en galet gamal (känns det som) bild från i vintras.. haha minnen gash minnen med brudarna.

 

      

Av Zanni - 7 mars 2012 21:10

De senaste 30 minuterna har jag suttit och kollat på detta, fyf*n va hemskt detta är. Finns inga ord. Chokad. Usch, detta ska inte få finnas, inte någonstans. Ingen är värd detta.

Hurrni, lägg ner 30 minuter för att kolla på detta, herre min gud - är ni inte fullständigt hjärtlösa, sprid den! Stop kony, make him famuos!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards