♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 18 mars 2012 17:17

Jag lovade ju er att skriva om helgen + att ni tjatat såå om att jag ska börja skirva mer "längre & detaljerade inlägg. Då kan jag börja med att säga att jag har haft en galen helg - startade med att jag mötte upp Maja, Anna, Emma, Kalle & Adam vi drog hem till Maja, vi chillade lite och senare mot kvällen taggade vi in mot stan, mötte upp lite folk och åkte tillbaka till "området". Där käkade vi en jätte god middag - tacos.. Muuummaa! Yes, sen drog vi på oss fett snygga kläder *blink* sprang runt ute, skrek & dansade galet. Kvällen slutade väl nån gång på natten, jag, Maja & Anna låg & garvade i Majas säng.. Yes där nånstans slockande vi.   + lite drama såklart, men det tycker jag stannar mellan det inbalndade! 


Sen drog jag ju till Ellis klockan 9 på kvällen - lite spontant sådär? Haha men där blev det bara massa mys, & sånt där speciellt "bara-bästavänner-snack"! Haha har i allafall haft en grym helg, tack alla, ni är bäst! 


                        

     

 

   

Av Zanni - 18 mars 2012 00:45

Är ni med yao? In daaa club yao? 


Av Zanni - 17 mars 2012 19:57

Heej mina gullungar, haft en bra dag/fredagkväll? Jag har haft det så j*vla grymt, haha ni anar inte -sprang runt och skrek i området hela natten.. sååå mig!! Lovar att skriva mer om helgen + visa bilder imorgon. 

 Hehe iallafall, är hemma nu och nu ringde bästavän nyss, dom är på sitt landställe vilket ligger sjukt nära mig, så yees- dom är påväg hit nu & ska hämta mig. Ska packa ihop, käka lite och förbereda mig för ännu en galen kväll med bästavän. Blir väl som alltid - hela natten med film, snack, gotte osv, mysig tjejkväll med sin bästavän, kan det bli bättre? Lovar som sagt att uppdatera för fullt om helgen, massa bilder + annan allmänt rolig bloggning, låter det bra? Det blir nog super, ha en toppen kväll, PUUUUUSSS!


Bjuder på en bild sålänge, chekat in på Majas pleeejs weeehoo!

 

Av Zanni - 16 mars 2012 13:53

Fixade ett snabbt videoinlägg innan jag sticker ut - ha en bra kväll, puss! :)


Av Zanni - 16 mars 2012 08:15

Haha visst är det så att man alltid är lite halvful i skolan på fredagar? Och sen på kvällen så fixar man sig lite mer ordenkligt och blir hur snygg som helst? Hehe iallafall så har jag på mig en Canada tröja, tights + min skinnjacka & coneverse till det? Mysigt! 


     

Av Zanni - 16 mars 2012 06:34

Äntligen fredag igen, haha för mig känns det typ som onsdag.. Haft en riktigt nice vecka - träffat vänner, bloggat massor, fixat klart en tävling som kommer upp här snart + mer, hur awesome? 


Iallafall, efter skolan tror jag att vi tar tåget direkt hem till Maja. Sover där ikväll tillsamans med Anna, så det blir väl massa film, godis, snack aah ni vet? Helt enkelt en grym kväll med mina tjejooor!! Vad har ni för planer i helgen babes? Jaja, nu måste jag snart bege mig in mot skolan, visar outfit osv sen. PUSS

    

Av Zanni - 15 mars 2012 19:25

Haft en superhärlig dag idag - började med några timmar i skolan, hadde håltimme & drack årets första Kaffe Cooler, gaaaah har saknat så in i helvete!  Haha där skulle man kunna säga att våren började.. Iallafall, efter det åkte jag vidare mot Tessu, har inte träffat henne på ett tag så var mysigt att få sitta & snacka ett tag, tjejsnack ni vet? Life goes on.


Bjuder på en riktigt härlig bild på mao - Kaffe cooler.. äkta kärlek det!! 

 

Av Zanni - 15 mars 2012 18:15

Drick mycket vatten! - Vatten är bra både för att du ska må bra + att det renar hyn, tar bort dåliga ämnen. Igentligen ska du dricka 2 liter om dagen, men det kan ju bli lite svårt.. Så därför minst 3 glas om dagen. Är du törstig & är ute på stan? Köp naturellt vatten istället för Red Bull & sån skit!


     


BUS - Själv så änvänder jag "Dove summer glow" och är lätt den bästa BUS jag testat, smörj in dig efter duchsen & för lite extra lyx så kan du smörja in dig med ett bodybutter efter då blir du lite extra len, hur frächst? Ni hittar den på h&m till ett absolut rimligt pris.




Naglar, poleringsfil - Köp hem en poleringsfil, perfekt att sitta och fila naglarna medans du t ex kollar på film, läser läxor osv. Jag har den med 6-steg, dom blir riktigt snygga & glasiga.. hehe jag har alltid min brevid datorn.. ;)


     


       


Parfym - Åh alltså hur frächst är det inte att lukta gott & exklusivt? Dels kan du änvända en bodysplash efter duchsen & sen såklart en parfym.. Den här parfymen luktar bara för gott, vem vill inte haffa en tjej som luktar "Midnight Fantasy" igentligen? (Änvänder den själv och får ofta höra att jag luktar gott osv)




     



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards