♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 27 mars 2012 00:16

Har haft en sjukt mysig hemmakväll, chattat & skypat med massa goa människor, käkat massa choklad, "bloggjobbat" o massa mer, så det är superskönt! :) Men nu såg jag att klockan var lite väl mycket så måste hoppa i säng så att jag är pigg till imorgon - ny dag med nya äventyr, ellerhur? Haha puss och godnatt babes, ni är underbara! ♥ 


 

Av Zanni - 26 mars 2012 23:24

Försökte plugga med det gick inge vidare, haha så vi sket i det!  Sitter iallafall och kikar runt på massa snygga outfits på lookbook.nu nu - ni ville ju ha lite mer "modetips" så yees, det är verkligen ett hett tips till er som älskar att klä er snyggt & vill ha lite ny insperation till snygga outfits osv dessutom för både killar och tjejer + att det läggs ut massa nya outfits varje dag, toppen ju? Tycker verkligen ni ska kika in där - hehe jag själv blir helt galen av att sitta där och scrolla, vill ha allt jag ser!!


Favoriterna just nu, vad tycker ni?

       

Av Zanni - 26 mars 2012 19:40

Haha snygg stillbild det blev på mig då.. eller håller ni inte med? 


Av Zanni - 26 mars 2012 15:30

(Kass bild jag vet men men, det får ni leva med.) Det jag har på mig idag är i alla fall - min nya tröja från Gina Tricot, ett par tights från h&m och till det ute så kör jag på min biega vintage jacka från vero moda + USA-coneverse! Hiss/Diss? :)


 


Av Zanni - 26 mars 2012 14:50

Nu ska jag börja dra mig in mot stan för att möta upp Isa & Carro, Ellis den jäveln är sjuk..(nejdå skojar bara, du får krya gumman, vi älskar dig) Så det blir bara vi två och kanske några killkompisar? Vi får se?  Blir väl antingen att ta någon fika med massa tjejsnack eller kanske lite mer shopping, hehe..


Men fixar iallafall lite tidsinställda som kommer upp under dagen + så lovar jag uppdatering när jag kommer hem! Vad vill ni läsa om, komentera bara så fixar jag det, allt för er vettni. PUSS!


 

Av Zanni - 26 mars 2012 13:34

Hann med lite shopping igår med Anna, vart tyvärr inte så mycket som jag väntat men får väl se någon annan dag -  min garderob behöver verkligen fyllas på med massa nytt nu till våren, och sen så letar jag också runt som en galning efter en ny väska, ett par solbrillor och några snygga sandaler.. Några tips babes?  Hehe nej men det här fick iallafall följa med mig hem igår!  Vad tycker ni?

 

Ett par asballa jeans från Gina Tricot, kärlek vid första ögonkastet typ + att dom kommer sitta perfekt i vår.. Hehe så kunde inte låta bli! 499 :-

 


En galet skön & snygg tröja, också från gina tricot, kääärlek! 299 :-


Ett enkelt linne och en snygg t-shirt från Hollister,  144 :-, 200 :-

 

Av Zanni - 26 mars 2012 11:20

Godmorgon älsklingar, vaknade fett glad när jag kom på att det vi har hemstudiedag idag, så jag fick sova ut riktigt länge. Haha behövdes, har ju knappt sovit någonting alls denna helg? Men grymt kul har jag ju iallafall haft  Men nu ska jag gå och fixa en smoothie och plugga lite, perfekt ju!!?  Hur har eran morgon sett ut?


 

Av Zanni - 25 mars 2012 22:44

Ska krypa ner i sängen och kolla på filmen "The last song" och sen få min skönhetssömn, ny dag, ny vecka & nya tag kör vi på imorgon, alltså massa ny bloggning, låter det bra?  Det blir nog toppen!

Jaja, ha en skön kväll babes - godnatt, glöm inte att ni är bäst 


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards