♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 23 mars 2012 08:53

Bjuder på en låt sålänge, visst får man fett skön feeling av den, det ska man ju ha på fredagar haha?  Jag älskar den, brukar alltid att dansa runt till på mornarna måste se förjäkligt töntigt ut men men?, underbart ju!  


Men iallafall, hej på er, har ni haft en skön morgon? Jag vaknade helt frisk och blev ännu gladare när jag kom på att det var FREDAAAAG! Fett nice ju - jag och mamma kom överens om att jag skulle få vara hemma idag också, för att vila upp mig för helgen o så, lika bra när jag ändå varit sjuk hela veckan? Så nu ska jag sätta mig på baksidan, fixa lite grejer, äta frukost och ringa en persoooon! Sen blire fix och... plaaaner!!  Vad gör ni snyggingar? 

Av Zanni - 22 mars 2012 17:54

Kom precis hem - drog ju ut och träffade Julle & Sara ett tag här på gården bara, har inte träffat dom tjejerna på hela året så det var asmysigt!  Men iallafall, eftersom jag varit sjuk hela veckan så har jag missat att det redan kommit lamm haha! GAAAH och dom var såhäääääääär söta!! Älskar verkligen att bo på landet alltså, alla sena sommar kvällar, alla fester, allt skirk, åka hölass, sova på höloftet o massa mer! Hoppas att jag alltid får bo kvar här och alltid hålla ihop med allt underbart folk här, ni är bäst!  Hehe bor nån av er på landet, vad tycker ni isåfall? 


   

Av Zanni - 22 mars 2012 14:42

Tjaaa babes!  Hur mår ni idag då?, själv mår jag toppen - haha nästan i alla fall, måste typ blivit frisk under natten eller något? Skitsamma - ligger på baksidan & solar, käkar choklad och pratar i tele med lite nice folk, hehe plaaaaner alltså!! Jullan kommer förresten hit snart, hehe vem vet vad vi hittar på? 


 



Av Zanni - 22 mars 2012 12:54

Som ni alla säkert sätt & märkt så är ju våren här nu - och då måste man ju självklart fylla på garderoben med massa nya kläder, skor, bikini's, coola solbriller osv, inte sant?  Såååå jag passade på att lägga in lite nya & snygga plagg som passar perfekt nu till våren! Så kika in där och se om ni  hittar något fint eller kanske blir inspererade? Förutom det här nedan så hittar ni allt från jeansjackor & skinnjackor, till bikini's, shorts, smycken osv osv!   Och som sagt, ni hittar allt i min lovebasket --> http://www.mylovebasket.com/se/profile/zanni-of-sweden-3673544


Men iallafall så älskar jag sånna här "ur tvättade" jeans eller vad det nu är man säger? Så la in två stycket - ett par som ligger runt 500 & ett par andra men dock lite dyrare..

        

Ni hittar även massa snygga vårskjortor, söta toppar, linnen & magtröjor under 200 kronor, hur bra? 

 

     



;))

Av Zanni - 21 mars 2012 20:19

Ligger i sängen & skypar med älskling planerar inför ***** nästa månad, såååå taggad alltså - hehe ni kommer ju få följa allt i bloggen också..  Hehe har inget annat speciellt att skriva så lika bra att sätta punkt här. Ha en bra kväll babes så lovar jag uppdatering imorgon, låter det bra? Hehe det blir asbra!  PUSS!


HAHAH IGGA MIG!!!

  

Av Zanni - 21 mars 2012 14:35

Heej babes! Förlåt för att uppdateringen var så KEFF igår,  men jag mår verkligen inte bra, sover, kollar film, dricker te & drogar Ipren. Inte kul :( Men mår i alla fall lite bättre idag, så ska strax gå ut och försöka sätta mig i sooooolen och dricka ännu mer te! Förresten, hilmlans vad fint väder det är ute idag, om jag inte skulle vara sjuk så skulle jag lätt springa ut och trääääna!  Men men, får väl nöja mig med att sitta inne och kolla massa filmer resten av veckan? :( Hmm, skoj?

Jaja hoppas ni mår bra & är glada - så ska jag försöka blogga så mycket jag kan, PUSS!


Bjuder på den, nyvaken, osminkad & sjuk - ooh snygg tjej?!


    

Av Zanni - 20 mars 2012 09:03

Godmorgon goingar, är allt bra med er? Hoppas det  Jag mår bara ännu sämre, har inte sovit på hela natten, mår asilla och har fått feber nu också.. Jaja mamma kom in med en stooor kopp te till mig nu, så ska lägga mig i sängen igen och kolla på Djungelns Drottning, myyyys!!


    

FML

Av Zanni - 19 mars 2012 21:41

Säger godnatt till er nu ♥ Mår ännu sämre nu så ska krypa ner under täcket, kolla på några avsnitt av The Hills, och sedan försöka sova - har haft en jobbig dag & hoppas på att bli frisk, aja vi får se hur det blir. Ha en skön kväll och sov så gott babes, puss!


 




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards