♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 1 mars 2012 17:00

ute och larvar mig i solen, med..!! hehe hmm?.. ;) vad gör ni babes?


(btw det ser mörkare ut på bilden en vad det är, haha är typ ljust)

 

Av Zanni - 1 mars 2012 12:50

Klar för nya äventyr i staden nu då - haha skojar! Nej men fixade mig lite snabbt, blev min supersnygga tröja, ljusa jeans, pärlarmband från Kicks.. ute har jag min svarta skinnjacka & vita coneverse, snyggt?!


Ska ju som sagt åka in mot stan nu, ser ut som att jag ska träffa Carro och gå och tydligen gå och shoppa tillsamans med henne och hennes farsa, yeeah funny?!  Tror jag ska träffa Hannabel & Jonte senare också.. men får se hur det blir med det. Jag ska ha en grym dag, hoppas ni också får det PUUOOOSS!

 


Av Zanni - 1 mars 2012 12:30


OMG! Älskar jackan vart har du köppt den!?!?ÄLSKAR`T!! Haha! ;) 

Svar: Hehe tack, tack :) Jag köpte jackan på Vero Moda i höstas & den kostade ca 600 :-, tror dock inte den finns kvar men man kan ju alltid hoppas! Kram :)


Är du hel svensk.. haha jag menar du är ganska brun typ?

Svar: Nej jag är inte hel svensk.. fuck off svennebanan, haha nejdå skoja ;) Iaf, jag är "halvt" från costa rica och "halvt" från sweedään! Kram :)


Asså du växer upp för fort. Du är tolv inte femton.
Sen härmar du Julia, du visste knappt vad hollister var tills hon började köpa därifrån. Äh vet Ej vad jag ska skriva.

Svar: Det första tänker jag inte ens svara på, jag är den jag är och det känns toppen! Du kommer aldrig kunna ändra på det, sorry. Haha ledsen.. visste inte att man inte fick visa upp en likadan bikini? Jag trodde hon tipsade för att man skulle få insperation, right? Men men, ledsen om det störde dig. HAHAHA årets skämt lilla vän, visste inte vad Hollister var? Vet du vad Hollister är. Think before you speak. Kram :)


Vart bor du, alltså din adress mobilnummer? Vågar du inte säga, haahaha snälla säg?!

Svar: Herreeeeguuuuud, nej det är klart jag inte säger min adress eller telefon nummer på min blogg? Äru galen eller? Haha alltså shit?!


När kommer sminkvideon?

Svar: Så fort jag fixat mitt you tube accunt ;)

Av Zanni - 1 mars 2012 11:11

Hehe såå fräsch nu - startade nämligen min morgon med en snabb runda ute i skogen, hoppade in i dushen, brun utan sol & ansiktiskmask, huuuur underbart? Mamma kom nyss en med en smoothie till mig.. klart bästa frukosten enligt mig, enkelt, gott och nyttigt!  


Åker tillbaka till pappa idag så måste packa ihop lite grejer osv. Har lite olika planer för dagen får se hur det blir.. ser ut som om jag ska träffa Carro för kanske lite shopping och fika? Mot kvällen kanske träffa töntarna.. hehe vi får se?!  Förresten vet ni att det är 1 Mars idag? Vet ni vad som händer om exakt 19 dagar? Något j*vligt stort muhaha!..


 


   

Av Zanni - 1 mars 2012 01:31

Hihi sitter som sagt & kikar runt på lite bikins och annat snyggt till sommaren.. fastnar ju självklart vid Victoria's Secret & Hollister!!  Två av dessa blev jag typ gaalen i + ett par supersköna mjukisshorts från Hollister - perfekta att dra på sig på stranden eller bara hemma sköna sommarkvällar! Ska absolut inhandlas.. Hehe förresten? Vad tycker ni om bikinin? Löööv it.

         

               

         

Av Zanni - 1 mars 2012 00:31

Vi bestämmde oss för att se en till film, så har suttit och kollat film fram tills nu - haha nice bror man har!  Nu ska jag fixa mig lite, tvätta bort smink, nattkräm osv.. ska fixa en feet skål med frukt sen, istället för glass & annan skit, duktig flicka?..Sen fixa grym musik i lurarna & kika runt på lite sommarkläder - hehe behövs ju alltid nytt till sommaren, håller ni inte med?  


Drog ju självklart på mig myskläder också - nya hollister mjukisar, en magtröja + mina suuperskööna tofflor, funkar ju alltid sega hemmakvällar..

 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards