♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 7 mars 2012 19:54

Så fräsch, så skönt! - nu måste jag fixa lite grejer inför imorgon, fixa en chailatte & lite sånt ni vet.. hehe tjejer!?  Juuuuste, gillar ni mina skönhetstips? I så fall kan jag köra på fler sådana?! Ni får komentera babes!


 

Av Zanni - 7 mars 2012 19:08

HEJ ÄLSKLINGAR, MIN BLOGGLUST ÄR TILLBAKA OCH IDEÉR SPRUTAR IN, HUR LÅTER DET?! Så räkna med galet grym uppdatering de närmsta dagarna..  


Jaja i alla fall - efter skolan träffade jag värdens bästa (miina) tjejor, vi hadde som alltid.. skit rooooligt! Yees, ska nog tyvärr inte gå in på några detaljer, tror helt ärligt det blir bäst så?, haha.


Hehe nu ska jag hoppa in i duschen, fräscha till mig lite, käka något + kanske plugga lite. Seen blir dett uppdatering, puss sålänge!


Jag & min skitcoola Carro

 

Av Zanni - 7 mars 2012 16:35

Med mina skitcoola brudar just nu - vi sitter hemma hos Carro och äter. Eller ja, just nu sitter jag vid datorn och dom ligger och garvar på golvet & läser tjejtidningar.. Utmobbad? Ohja! 


Haha nejdå, stannar nog här hela kvällen men när jag kommer hem ska jag försöka få igång uppdateringen igen, låte nice va?! Jaja, måste tagga nu, puuoooss!


Megavacker bild från bussen igen.. jag och Isaa

     

...

Av Zanni - 7 mars 2012 05:40

Kaaos - kom på att jag inte tagit med mig något annat än skolgrejer från pappa, visste ju i och för sig inte att jag skulle hit men ändå.. Haha typ inga kläder, dåligt smink & ingen kamerna eller överföringssladd. Aja, skit samma, sitter just nu & försöker vakna lite med en kopp grönt te.


Inga planer för idag, och som sagt: Har ingen blogg lust eller ideér, så lika bra att jag sätter punkt här. 

Kom igen nu babes - vad ska jag blogga om? Jag vill börja om på nytt, är ni med? Ni betyder allt, ni är bäst.  

 

   

   

Av Zanni - 6 mars 2012 18:02

Hej gullungar, haft en bra dag? Inte jag. Hela jag är lite fucked up nu, min värld är fucked upp. Har igentligen inte någon speciell anledning, typ bara en jobbig period..


Gick till skolan, var osminkad, mjukiskläder & allt, skabb? Hehe men fixade timmarna där och sen drog jag direkt hem till mamma, träffade lite kul människor och töntade mig som vanligt..  


Jaja, kan inte skriva mer ikväll, ledsen sötisar men jag lovar att försöka komma tillbaka imorgon. Ska då förklara lite kanske dåliga nyheter?, har i alla fall ingen blogglust, har inga ideér så sätter punkt nu. Ni betyder allt, PUSS!


Bjuder på en otroligt charmig bild från skolan..

 

Av Zanni - 5 mars 2012 20:18

Hinner inte med bloggen ikväll, sorry. Imorgon är jag tillbaka, förhoppningsvis? Jaja måste gå, hejdå. Puss!

Av Zanni - 5 mars 2012 09:34

Sitter på bussen med min älskade Maggie som är  tillbakaaa från Dubai, yeeeey happy!! <3 hehe i alla fall, skolan börjar ju idag och vi är typ påväg till nåt jävla museem, fett trist.. Haha fast jag har ju min underbara busunge så whatever? Mihihihi nuuuu ska vi gå av, så måste tagga. Ha det bäst, hörs ikväll PUUUOOOSS <33

 
Av Zanni - 4 mars 2012 20:27

Råkade ju tappa mitt asbra & dessutom dyra puder så att det gick sönder idag  Så sprang in på h&m lite snabbt idag och köpte ett akut, skitbilligt puder.. haha 50 spänn? Men whatever,  innan hadde jag också ett likdant sånthär.. som också är trasigt hehe? Men i alla fall, det funkar absolut!


    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards