♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 25 mars 2012 17:02

Tjena hurrni!  Hur har er dag sätt ut? Min dag har varit awesome - har sprungit runt i stan tillsamans med världens bästa Anna. Hehe först blev det lite shopping, vill ni se? Isåfall säg bara till så fixar jag bilder och lägger upp! Jaja iallafall, efter det så taggade vi bort till Kungsträdgården, köpte med oss ischai o lite gott.. Sen satt vi där och "schteeeeekte" galet!!  Sen drog vi vidare till stureplan för att leta efter Dessie & Kisse, gick inget vidare! Så ja, man får väl hoppas på bättre lycka nästa gång? 


Nu ska jag ta en lååång dusch och fräscha till mig riktigt ordentiligt inför en ny vecka - hårinpackning, scrub, ansiktskmask & sen blir det att fixa naglarna, nice ju?!  Hehe vad gör ni babes?


Slänger in en asful bild på mig från igår sålänge..

     

Av Zanni - 25 mars 2012 10:49

Heej sweeties, som Anna skrev igår så hamnde jag här igen, som vanligt.. Haha nejdå men vi hadde asmysigt, kollade film o så!  Jaja iallfall, planerna för idag är att vi strax ska åka in mot stan för en massa shopping hehe, två galna brudar på stan med fulla plånböcker, hmm.. Farligt? *blink* "Shop until you drop" Eller vad är det man brukar säga haha? Sen hinner vi väl med att gå och käka, massa snack osv, haha ni fattar!! 


Men ni får ha en superawesome dag babes så lovar jag toppuppdatering ikväll, okej? PUUOOSS!!


Bjuder på en outfit bild också, lånade en supersnygg tröja av Anna (igen) och till det så körde jag bara på ett par ljusa jeans och lite smycken, vad tycker ni? Hiss/diss?

 

Av Zanni - 24 mars 2012 20:52

untz untz Zanni är för lat så jag får väl blogga lite åt henne ! ;)
-HEJHEJ zaaannnis älsklingar , har ni haft en bra dag ? hoppas det !
Ja  zanni hamnade här , like usual! ;) Nejmen alltid lika kul !
vi har åkt runt i pershagen och inte gjort ett skit sen tillbaka till stan om o om igen ,
sen vart det lite fika på stan , chailatte såklart sen vart vi bjudna på bullar och så hade vi ju såklart köpt massa godis .
vi har nyss käkat sushi , sjukt gott !  
nu blire lejonkungen sen high school musical , HAHAH TUFFA ! ♥
ha en asbra kväll babes :*


              

Av Zanni - 24 mars 2012 12:17

Heeeeej älsklingar, är hemma nu från en galen sleepover hos Tess, haha grymt va kul jag har med den bruden alltså!!  Men yees nu är jag hemma iallafall - mötte upp Jonte påvägen hem så vi skulle bara hem hit för att lämna lite grejer o så.. Och så kunde jag passa på att blogga? Perfekt! 

Hehe men nu tänkte vi dra ut igen, jag måste bl a kolla på ett par nya ljusa jeans osv. Seeeeeen kanske jag åker iväg till pershagen ikväll, vet inte hur det blir men vi får se? Lovar att uppdatera massor idag, PUUUUUUUSS!!!


Bjuder på några bilder från igår, haha gosh lååångt ifrån seriösa..


       

Av Zanni - 24 mars 2012 12:05

HEEJ! jonte här :))))) jag lyckades phisha zannis konto så nu har jag en chans att länka min blogg, http://ochenskinskalle.blogg.se/

Av Zanni - 23 mars 2012 20:14

NUUUU drar jag ut och röjer plejset här!!! YÄÄÄÄÄÄY HAHA!! :D Ha en bäst kväll sötisar, lovar perfekt bloggning imorgon , puss älskar er<3

Av Zanni - 23 mars 2012 15:17

Kände för en enkel outfit idag, så det fick bli ett par ljusa jeans, ett enkelt vitt linne + lite armband till det, lite halvsommrigt och snyggt, eller vad tycker ni? :)


 

Av Zanni - 23 mars 2012 13:10

Har stått hela morgonen framför min spegel, haft musiken på högsta, dansat galet med plattången & sminket i andra handen, haha sååå härligt!! :D


Hehe iallafall, jag ska åka in mot Tess nu - sover där ikväll & sen får se vad vi hittar på, haha man vet ju aldrig riktigt med oss?  Vi får se hur det blir med uppdateringen eftersom Tess alltid dampar när jag "Ååh jag måste blogga", men looovar massa uppdatering imorgon, klarar ni er tills dess? Jaja måste springa till bussen nu, så vi hörs senare ikväll eller imorgon. Ha en toppen dag babes, PUUUSS!


Bjuder på en oseriös bild jag tog nyss..


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards