♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under mars 2012

Av Zanni - 30 mars 2012 22:53

Fick med mig dessa mjukisshorts från hollister idag, passar perfekt till i sommar eller bara som myskläder - hehe jag har haft på mig mina hela kvällen och dom är verkligen galet sköna & snygga? Kommer verkligen änvändas heeela sommaren, vad tycker ni om dom, hiss/diss?


 


Av Zanni - 30 mars 2012 21:48

Ligger i sängen & skypar med bästisar med världens fetaste godispåse i knät + glass i frysen, kan det bli bättre?  Känner verkligen att det var detta jag behövde - en lugn hemmakväll! Så nu ska jag blogga massa, lägg upp shoppingen, skriva ett viktigt inlägg till er osv, har ni några fler ideér? Som vanligt.. Säg bara till babes, så fixar jag det, allt för er ♥ Vad gör ni?


     

Av Zanni - 30 mars 2012 18:52

Heeeej älsklingar, vad har ni för er? Själv så kom jag precis hem, var har jag varit då? Jo direkt efter skolan åkte jag till pershagen och träffade massor av kompisar, tror vi va typ 10 stycken.. Så vi chillade runt ett tag, haha inget speciellt hände,*nolifers*!  Sen ringde pappa och sa att jag måste komma hem - så mötte upp honom i gallerian, hehe & så blev det lite shopping på hollister. Ska visa er senare!


Förresten har ni sett hollisters nya påsar, tycker de är grymt mycket snyggare än de gammla iaf! 

 

Av Zanni - 30 mars 2012 07:42

Äntiligen FREEDAAAG, har ni några skoj planer, kanske vara med kompisar, fest, eller bara ligga hemma och slappa? Haha jag vet inte?  - men jag ska hinna med lite allt möjligt, och ni kommer självklart få följa allt babes! Jaja men iallafall - kanske dags att börja ta sig in mot skolan nu, klara av allt som måste göras där, och sen ska jag försöka ge mig ut för lite shopping igen, hehe men behövs ju alltid! Sen får vi se vad som händer?.. Lovar att jag ska uppdatera lite ikväll, men som sagt så jag är tillbaka till 110 % på måndag  PUSSAR!


   




Av Zanni - 29 mars 2012 18:53

Gullungar, förlåt för att uppdateringen har varit så jäkla dålig, men lovar att jag verkligen ska ta tag i bloggen på måndag  Låter det bra? Hehe men sålänge får ni nöja er med dethär.. Jaja skitsamma, vad har ni gjort idag? Jag har haft det grymt - träffade Emma och Anna + några killkompisar, sen lalala orkar inte förklara allt! Så bjuder på en skön bild på mig och mina tjeeejooor, haha kärlek till er! PUUUUUUSSS


    

Av Zanni - 29 mars 2012 11:00

Medans jag är i skolan och förhoppningsvis är duktig (*blink)* så tänkte jag bjuda på min outfit! Kände för något lite enkelt så det fick bli ett par jeans från Gina och en ny tröja från hollister, vad tycker ni om min outfit babes? :)


Jag ser typ tjock ut på bilden.. haha ska fixa bättre bilder när jag kommer hem.

 

Av Zanni - 29 mars 2012 07:29

Godmorgon snyggingar, jahaja då var det ju torsdag igen? Fredaaag imorrn WIIHOO, har grymma planer! Haha men iallafall, har fixat mig hela morgonen med musiken på högsta, så galet nice! Förrsten, vill ni se min outfit? Säg till så fixar jag det!  Jaja nuu ska strax springa iväg till bussen och åka vidare imot skolan, fixa allt där och sen tror jag att jag ska åka och träffa några killkompisar efter, vi får se. Vad ska ni hitta på idag?


Lilla jag idag, lovar att visa bättre bilder på outfiten sen!

    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards