♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under augusti 2011

Av Zanni - 20 augusti 2011 16:51

Nu så är jag hemma från staden....

Vi köpte inget men nu vet vi ialf lite vad som finns, ett exempel på när jag och pappa är och handlar:


Zanni: Ohhhhh pappa kolla va fiiiiiiin!

Pappa: Ja men du kan inte få allt, och den skär sig mot dina väggar.

Zanni: men bajs på dej, du säger ju att allt skär sig.

I nästa äffär


Pappa: Den här var väl fin?

Zanni: Nej det är ju inget glitter alls på den!

Pappa: Men du kan ju inte bara ha glitter kuddar, glitter blir dessutom fult med tiden.

Zanni: BAAAAAJS, på dej!


Haha ja så kan det låta, men annars så kommer vi alltid överäns.

Nu så ska jag sätta mej med molly moon bok, en macka, och mysa.

 

Jag och min mammis, jag hade sminkat henne...


Puss puss  

Av Zanni - 19 augusti 2011 23:44

Puhh

Nu är jag äntligen hemma hos pappis, eller jag kom hem för ganska länge sen men ändå...

Jag har inte hunnit landa en ända gång på hela sommarn, har vart ute och rest jämt, har såklart varit underbart men lite jobbigt att inte vartit hemma ändå.

Idag så har jag och pappa ialf vart ute och handlat massa kuddar och ett överkast, samt ett par gardiner.

Och så fick jag lite presenter oxxå....

Nästa vecka så ska jag ha mammis mobil den har as bra kamera, medans min har super dålig! Men ialf så ska jag visa bilder på kuddarna och så då, för det är lite svårt att fotta de med webbcamen.

Men presenterna kan ni få se...

Imorrn så ska vi nog ha en dag på ikea, på tal om ikea så lääääängtar jag tills min nya fina 120 cm säng kommer.

Men frågan är ska jag ha stål eller trä ben på den? Eller inga alls...

?

  

Nu så ska jag hoppa i säng, godnatt..

 

 

 Ett till mini hårspray

Sminkbortagning

    

Balsam

 

Allt är från KICKS

// Zanni

Av Zanni - 17 augusti 2011 09:41

Gomorron, jag vet inte riktigt vad som ska hända idag, antingen till ikea med pappa eller till Elliz land nu på morronen, om jag åker till Ikea så åker jag ändå till Elliz landställe på kvällen.

Jag och pappa tror vi är överäns om vad för säng jag ska få, jo jag ska få en stooooor 120 cm maddras att ha på golvet, med massa kuddar, kommer nog bli super mysigt. Varför jag ville ha en stor dubbelsäng är för att kompisar ska kunna sova över.

Jag älskar att gå runt på ikea haha...


Men på Elliz land är det supermysyyyyy

 

Ett litet grönt hus i skogen, det äger ju!

Men en sak fattas där..

NI

 

Vad är det för månad?

Oj det var visst augusti....

Augusti, september, october...

NOVEMBER

17 NOVEMBER

Värdens bääästa dag jag fyller år...

  


Shit vad jag babblar på...

    



Mina strumpbyxor på, man såg ju i8nte riktigt på den andra bilden.


Kramar

 


Av Zanni - 16 augusti 2011 19:11

Luktar det jätte gott hos oss

 

Av Zanni - 16 augusti 2011 16:49

             Spets Strumpbyxor

H&M 79 kr

   Gulligt hjärta

Ur & Penn 30 kr. (ordinarie pris 89)   

 Halsduk

Bik Bok 79 kr.

     Mini Proffs Hårspray

Till mitt skåp

Lindex 19 kr.

  Bikini överdel

Lindex kostade ju bara 50 kr.

 

JeansTights

Bik Bok

99 kr.

Puss och hej Leverpastej

 

Av Zanni - 16 augusti 2011 16:09

Heeeeejsan 

Nu så kom jag nyss hem från staden med värdens mysiaste tjej, min KAMMIZ!

  

Vi hade super skojj....

Vi gick runt och tittade och så fikade vi och jag köpte lite grejs och Kammiz en topp.

Och igår så såg vi på film och myste, haha shiiit vi såg ju bästa filmen ever...

Men har glömt vad den hette?

Kammiz läser du detta så komentara vad den hette!

 

 Ja nu vet ni det, vad har NI gjort?

Snyyyft, den hemska hösten står på tur, fyyyyyy.


Shiit det pirrar redam i min magen inför att skolan, det är ju helt sjukt lilla jag ska börja 6:an, få ett typ skåp och allt som man drömde om i 1:an - 4:an, men när man väl är där känns det bara konstigt!

Det känns lixom inte som jag, jag är ingen sån där cooling som har mina kompisar till slavar.

Håll tummarna för mej att jag får några fina roliga och framför allt snälla nya vänner.

 

Ska ni börja nån ny skola? Känner ni likadant?

Aja nu ska ni få se bildet på det jag köpte...

I ett annat inlägg.

Hihi jag köpte en liten sak till mitt skåp, då känns det lite roligare.


Puss från er Zanni


PS: Jag har inte kunnat ta några bilder hos Kammiz för jag har ju ingen kamera.

   



  

Av Zanni - 15 augusti 2011 15:05

Moshi moshi 

Mina planer är nu att jag ska åka till Kammiz och sova där, ska bli mysigt så jag måste packa och så nu.

Vet inte om jag bloggar när jag är hos henne vi får se.

Pussssss

// Zanni


PS: Någon undrade hur min handstil såg ut och ja har får ni se...

   Vassegoa;)





Av Zanni - 15 augusti 2011 12:54

Tjenare, är lycklig nu, vårt varmvatten är tillbaka ska göra mej ett bad och gå ut med voven.

Jo men vilken av dessa sängar tycker ni är snygga?

Jag ar denna gröna färg på väggarna: 

Och ja det är är sängarna vi funderar på

   

Själv så gillar jag den första och sista bäst, men vilken tycker ni?

HJÄÄÄÄÄLP MEJ, komentera!

Puss

// Zanni   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards