♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 2 maj 2012 00:41

Ni har tjatat så mycket om min pojkvän, hur gammal han är, hur han ser ut, hur länge vi har varit tillsamans och blabla.. Men nu är det så att jag precis har gjort slut pågrund av några grejer, det har absolut inget med honom att göra - utan bara mig själv. Så nu vet ni det, jag är singel för tillfället. Puss & hej!


 



Av Zanni - 1 maj 2012 23:47

Hej älsklingar, ligger just nu i sängen & ska strax släcka och få min skönhetssömn.. Tänkte bara berätta lite om min dag först - jo, jag och Ellis drog in till grönan runt 1 ugnefär, chillade runt där ett tag och åkte lite grejer, efter ett tag när vi drogat poppexpressen lite väl mycket så började jag må illa.. :( Så vi käkade bara lite och sen tagga vi hem och kolla film, mys! Hehe inte så lyckat grönanbesök kanske?  Skönt med guldkort iaf, man kan bara dra dit i nån timme utan att slösa massa pengar.. så nice, absolut värt pengara!  Nejmen nu måste jag krypa ner i sängen, skola imorgon också, fucklife.


Bjuder på en bild på oss idag, riktigt fina.. godnatt 

     


Av Zanni - 1 maj 2012 12:43

Vaknade upp för några timmar sedan tillsamans med Ellis, så nu har vi fixat oss lite, käkat frukost och blabla.. Kör på plattat hår, svarta jeans och en skön tröja från Hollister, perfekt outfit för en hel dag på grönan typ! Haha yees, vi ska dit idag.. Ska bli så jäääkla kul, saknat grönan ju. Jaja men nu dampar Ellis på mig, så önskar er en asbra dag för det ska jag iaf ha!  + att jag lovar att uppdatera ikväll, eller imorgon.. hehe vi får se hur sent det blir & hur jag mår? PUUOOOSS!



Bild från grönan 2011, (HAHA vet att de står att den e tagen 2007, men vi hadde väl inte ställt in tiden eller så, HAH ja vet faktiskt inte)

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards