♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 22 maj 2012 13:15

Ingen har väl missat att Masiken släppt en ny skiva? Alla låtar var grymma men min absoluta favorit är nog "Stora trygga vargen"? Sticker ut lite ifrån Masikens andra låtar, asbra text också.. Kärlek till bra musik ♥ Vad skulle människan vara utan det, bra musik?


Av Zanni - 22 maj 2012 08:29

Idag har på mig en super mysig mussepigg tröja som jag köpte i tyskland förra året, lite 70-tals stil typ?.. Matchar med ett par svarta midje jeans + lite pärlsmycken. Ni kanske märk att jag älskar pärlsmycken, allting blir mycket snyggare, enkelt är alltid snyggt, ellerhur? :D


 

Av Zanni - 22 maj 2012 06:47

Gick och la mig tidigt igår och har sovit som en stock hela natten.. Skönt att vara lite utvilad, mycket lättare att ha kul då också! :D Såå yees - Ska bara packa ihop de sista och fixa en snabb latte och sen sticka in mot skolan, vi ska på något studiebesök så kommer sluta lite. Nice! Har fixat massa tidsinställda idag också, outfit, this ot that, svar på tal osånt, hehe så är ni sjuka eller nåt så kan ni ju alltid läsa min blogg! *blink*  Nu måste jag springa, berättar planerna senare, PUUUSSS

 

Av Zanni - 21 maj 2012 21:56

Ska krypa ner och få min skönhetssömn nu, har märkt på min hud att jag verkligen behöver sömn nu - fått finnar, mörka ringar och blabla.. :( Lovar SUPER update imorgon, hur låter det? Godnattpussar här ifrån mig, ni är bäst babes! ♥ 


Haha söt..

 

   

Av Zanni - 21 maj 2012 21:40

Drog in till stan med mina tjejor en snabbis idag efter skolan, sprang runt som en galning och letade iPhone skal.. Hittade ett super snyggt på hötorget, kärlek vid första ögonblicket typ. Måste ju skaffa massa snygga skal att ha och byta imellan nu! Hehe är man snygg själv så måste man ju såklart ha en snygg tele, HAHA skojar  Men iaf, vad tycker ni, hiss/diss?


   




Av Zanni - 21 maj 2012 20:11

Idag har jag på mig trashade jeans, enkel t-shirt från Holliste och lite pärlsmycken från Kicks, ute kör jag på en skinnjacka och en skön scarf, snyggt? Tog av mig jackan ute sen också, vart så himla varmt! Så gick i bara t-shirten, sommarkänsla liksom, underbart! 


     


Av Zanni - 21 maj 2012 10:05

Har sovit 9 timmar men är fortfarande inte ett dugg utvilad.. Fyfan, känns som att jag ska falla ihop i en hög, haha.. Kom överens med mamma imorse att jag skulle få sovmorgon idag, så sitter alldeles nyvaken i sängen nu, bloggar och försöker vakna till med lite varmchoklad, gott! Tänkte börja fixa mig snart, något mysigt och skönt typ.. Funkar ju när man är såhär sliten haha, vill egentligen inte alls gå till skolan idag, men har planer efteråt så måste :( De får mig iaf på bättre humör. Ha en bra dag för det ska inte jag ha, PUSS


 



Av Zanni - 20 maj 2012 21:45

Freshfreshfreshfeeeesh, tog precis en dusch, kände mig så otroligt äcklig innan så det var grymt skönt! Som en ny människa nudå, hehe  Fixade en sallad också, drog på mig onepiecen och sätter mig och bloggar, strandard typ? Förresten.. Så har jag inte så mycket att berätta om Öland, förutom att jag haft grymt kul, träffat massa skönt folk, dyngad, jammat, skämt ut mig, badat, solat, käkat glass och gravat som in i helvte! Har varit så underbart, saknar redan.. Fast de är riktigt skönt att komma hem också, kunna blogga, duscha, käka riktig mat oså, *blink* 


Bjuder på några bilder iaf, älska sommaren 

         

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards