♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 27 maj 2012 09:48

Morgonpigga & Taggade brudar här? OHYES!  Vi drog hem rätt tidigt igår så att vi skulle orka upp såhär tidigt.. Skönt faktiskt! Ska bara fixa en snabb smoothie, dra på mig träningskläder och sen sticka ut och träna med bästavän! Sen vid 12 så ska vi lägga oss ute på min baksida och sola en massa, så fräääääscht när man blir brun  Får se vad som händer sen, jag menar.. Man vet ju aldrig med oss hehe. Tror vi bara ska chilla i solen här hos mig, och kanske dra till berga lite senare? Jaja men hoppas ni haft en skön morgon då älsklingar? Lovar att berätta om gårdagen + visa massa bilder senare, var sjukt nice! 


Anna ville inte vara med på bild idag :( så bjuder på en snabb bild på mig just nu

 

Av Zanni - 26 maj 2012 23:10

    

Av Zanni - 26 maj 2012 11:04

Sådär ja - har fixat mig lite enkelt nu, mina nya shorts, kofta från Hollister, håret uppsatt i en slavvig knut och inget smink.. Lika bra eftersom att jag ändå bara ska ligga och steka hos Anna i några timmar, sminket kommer rinna osv - ah ni tjejer fattar!  Sen åker vi nog hem hit till mig, får se vad vi hittar på då? Något kul säkert, ni får se.. Btw, visst är det några killar som läser mig blogg ändå? Skulle vara superkul om ni kunde berätta i en komentear, om du är tjej/kille, ålder o lite sånt! Haha, man vill ju veta vilka ens fina bloggläsare är 

Jaja men nu ska jag hoppa på cyklen och cykla bort till bussen, perfekt sommar träning ju? 


 


 

Av Zanni - 26 maj 2012 10:13

Är så sjukt trött just nu - kom hem vid 2 igår natt och slockande direkt på sängen med kläderna, sminket, alla lampor, datorn osv.. Inte skönaste sättet om vi ska säga så. Hadde iaf sjukt kul, först åkte vi runt lite, älskar att åka bil på kvällarna med musik på högsta - så grym energi!!  Har ju tur att jag har kompisar med körkort *blink* Sen kom vi in på någon typ hippiefest, hände inte så mycket.. Menmen, ganska kul att sitta och peka ut dom som dansar dåligt, nolife? Hehe  Nu tänkte jag börja fixa mig lite snabbt, bloggar innan jag drar och berättar planerna! Godmorgon förresten, hadde ni en bra fredagskväll?


     

Av Zanni - 25 maj 2012 23:04

Har haft en supermysig kväll här hemma, direkt när jag kom hem så åkte sommarkläderna på och så blev det grillat till middag, så mysigt! - Äkta sommar för mig, ååååh.. Faktiskt så är det bara ca 3 veckor kvar till sommarlov, TAAAGGGAAAAAA!  Nu så ska jag springa ner och möta Nathlie i bilen, hon tog körkort förra veckan så vi ska typ ut och åka lite.. Fett skoj! Hehe bloggar när jag kommer hem, PUSS


 

Av Zanni - 25 maj 2012 19:27

Förlåtförlåtförlåtförlåt för den dåliga uppdatringen idag, men fick superbråttom imorse, hadde massa att fixa i skolan, var tvungen att ringa några samtal och sen mötte jag upp finaste bästis - så har helt enkelt inte funnits någon tid till uppdatring av bloggen, ledsen men så blir det vissa dagar.. Bara att stå ut, HAHA driver  Men iaf! Tänkte berätta lite om min dag - direkt efter skolan tog jag tåget och mötte upp bästavän, har inte träffat henne på typ 1 vecka, saknat henne sjukt.. Så det var superhärligt att träffas! Vi köpte med och massa cola, (HAHA två liter) och satte oss i parken, snackade om allt som hänt nu när vi inte träffats, bättrade på brännan lite också, härligt! Kärlek till svensk sommar  Hände lite grejer sen, haha vet inte om jag ska berätta? Ni kommer liksom få fel uppfattning av mig, äh.. vi tar det nån annan gång. Hehe, utan vi tog bussen lite spontant in till stan, småshoppade lite och sen stack vi hem till henne och fixade lite middag. Ska träffa henne imorgon också, träna & sola har vi redan bestämt att göra.. Tagga beach 2012!!  Aja, berättar mer imorgon. PUSS


 

     

Av Zanni - 25 maj 2012 11:14

Har inte tid just nu, lite grejer & skit som måste redas ut.. Uppdatrar ikväll, klarar ni er? Hehe håll ut babes  


Av Zanni - 24 maj 2012 20:37

Haft en sjukt skön & lugn vecka, behövede det - vila upp mig efter Öland, ta hand om mig själv, planera massa saker inför sommaren, helger osv osv, fokusera på mina äkta vänner och dumpa dom som bara är äckliga smuts.. Fyfan. Fyfan för sånna. Iaf! Så träffade jag Olle efter skolan idag igen, snackade med honom ett tag, så det var superskönt..  Tog tåget in till östra och mötte upp mami och så tåg vi tåget in till stan, sprang runt i flera timmar och letade efter en avslutningsklänning - köpte dock ingen, kunde inte bestämma mig om den där jag visade er i förra inlägget var fin eller för enkel? Ska tänka ett tag till, så får vi se sen  Hann också käka en god middag på tacobar och snacka massa, så underbart att ha en förstående mamma. När man väl anstränger sig liksom. Men nuu ska jag ringa några samtal och försöka reda ut lite grejer, blogga massor, och ta en snabb dusch. Hörs mer snart!


       

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards