♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 15 maj 2012 06:28

Godmorgon älsklingar, har precis fixat mig lite, ska jag visa min outfit senare? Ni vet ju hur det funkar.. Säg bara till och så fixar jag det, allt för er!  Hehe sitter iaf med en skål Great till frukost - Ni vet såndär färdiglagad gröt typ? Den är faktiskt asgod & nyttig, lättare en smoothie också *slapp* haha skoja  Ha iaf en bra dag babes, för det ska jag ha! PUOSS!


 

Av Zanni - 14 maj 2012 19:54

Hann som sagt med lite shopping idag, nice ju! Åker till Öland på onsdag så behövde en bikini lite snabbt, men den kommer nog passa sjukt bra i sommar också, eller vad tror ni? + att jag hittade en assöt bh, lite småskit typ   Ska btw berätta mer om Öland senare, många som frågat oså..  Men de här fick jag iaf med mig -


          

Av Zanni - 14 maj 2012 19:42

Tjaaa sötnosar, haft en bra dag? Hoppas den vart toppen  Själv så har jag haft det grymt - skolan gick jätte fort, hehe kanske pågrund av min nya mobil? *blink* Nej men fick faktiskt ganska mycket gjort,  så det var skönt.. Efter skolan åkte jag iallafall hem till Olle, myste där ett tag innan jag drog hem, wunderbart! Så hann jag med lite shopping också, medans jag väntade på bussen heh eller "madans-man-väntar-på-bussen-shopping som jag kallar det!  Visar snart! Vad har ni gjort då babes? 


Lovemyfuckinglife.yfuckinglife.

   

Av Zanni - 14 maj 2012 09:30

En bästavän är någon som stannar kvar när andra drar..

En bästavän är någon som skrattar med dig, inte åt dig..

En bästavän är någon som inte säger "Ta inte din pojkvän före dina vänner".. Utan istället säger "Gå du, jag finns alltid här"..

En bästavän är din andra axel..

En bästavän ska älska dig för den du är och acceptera dina val..

En bästavän är någon som inser när den gjort fel, kommer tillbaka och säger förlåt..

En bästavän är någon som alltid får dig att le..

En bästavän står alltid vid din sida, kämpar med dig mot världen, hand i hand..


En bästavän är någon som du. Jag älskar dig Anna Stjernberg, bästavän.


 





Av Zanni - 14 maj 2012 06:38

FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DETHÄR, SOMMAREN ÄR PÅ G, SJUKT FINT & SOLIGT UTE, MÖTET GICK ASBRA SÅ ALLTING KOMMER REDA UT SIG, JAG KÄMPAR PÅ I SKOLAN, JAG HAR RÅD ATT GÖRA VAD JAG VILL, JAG DRIVER EN BLOG MED 100+ OCH MER SKA DET BLI, JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG, LIVET LIKER!  Ugnefär så lycklig är jag just nu.. Hehe, för visst är det galet skönt när man känner att saker går mot bättre? Tror det är då man mår som bäst faktiskt - när saker håller på att bli bra, inte helt perfekt och inte heller skit. Att sommaren är på väg är ett stort +, för blir iallafall alltid sjukt glad av det!  Så yees, tänkte ta med mig dethär goda humöret och åka in mot skolan.. Gå timmarna där och sen träffa världens bästa ett tag. Ha en supermåndag så lovar jag bra uppdatring, puuoooss!


 



Av Zanni - 13 maj 2012 20:35

I paketet fanns en.. One Piece! Wihoo, skitglad!  Kommer änvändas grymt mycket, så himla mysig att dra på sig på kvällarna ju? Hihi så nu tänkte jag ta en dusch och fräscha till mig inför en ny vecka, dra på mig min onepiece, kolla nån mysig film + fixa lite mer med min nya mobil. Hehe standard för en söndagskväll typ.. *blink*


Vad tycks btw?..


 



Av Zanni - 13 maj 2012 20:14

Haft en så sjukt mysig dag med bästis, galet vad kul jag har med den tjejen!  - Har kollat i massa affärer, chillat nere vid vattnet, dunkat massa musik, käkat massa gott donkenkäk och bara njuuuutit av liiveeet.. Hann med massa tjejsnack & lite shopping där imellan också, gött! Sen när alla affärer och så stängt drog vi hem till Anna en stund, hon testade locka mitt hår också. Blev faktiskt ganska snyggt, kanske ska köpa en locktång? Hehe, har ju lockigt naturligt men de är liksom jätte stora, mycket finare med små ju? Hmm, vi får se!  Vad har ni haft för idag sötisar? Hoppas ni haft det asgrymt iaf, men nuuu ska jag visa vad som fanns i paketet.. PUSS!


I väntan på bussen









 


HAHAH PROVADE EN SÅ SJUKT SNYGG BIKINI IDAG OCKSÅ, HAHHA (oseriös för er som inte fattar)

 


    

Av Zanni - 13 maj 2012 20:00

Kom nyss hem, har varit i stan & nu så fick jag precis ett paket.. Kan ni gissa vad? Visat i nästa inlägg + berättar om dagen, PUSSSS!!


 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards