♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 20 maj 2012 20:36

Vet att jag uppdaterat som en, rent ut sagt - usel daggmask. HAHA grovt?  Nejdå men det vart massa

strul med telen och skit, btw så hadde det ändå inte varit så speciellt intressanta inlägg.. Så whatever liksom! Kom precis hem nu iaf, känner mig å sjukt sliten - knappt sovit något på 2 dygn, fått finnar, mörka ringar, hes, luktar blä osv osv.. Allmänt äckligt. Ska ta en lååååååååång dusch nu, fräscha upp mig ordenkligt, käka nån god middag, Sallad kanske? Får se, ska bli sjukt gott med riktigt mat iaf.. Hehe! 


Bjuder på denhär fina bilden från inatt/morse, vi dyngade och gick ut och lagade mat i soluppgånen, lagom mys ju!?  

   




Av Zanni - 18 maj 2012 01:12

Hej älsklingar, försökte sms-blogga imorse men det krånglade som sataan, hehe ska försöka fixa det till imorgon iaf, blir det bra eller? Har haft en asmysig dag här på Öland iaf - vart med massa skönt folk, käkat godis, spelat kort, löst problem har vi också hunnit med.. Heh jag råkade tydligen glömma vårt tält hemma, så vi har fått sova i Aulan än så länge.. Smart tjej? OHYES ;) Imellan har vi ju såklart hunnit garva en massa, livet leker! Men vi ska typ fixa oss för Natten nu, tänkte bara passa på att blogga lite. PUSSAR PÅ ER BABES, HAHA NJUT AV TIDEN UTAN OSS? Men ska försöka få igång smsgrejerna, Ska fixade sen.

Av Zanni - 16 maj 2012 14:45

Sommaren börjar ju närma sig, tror att det är typ mindre än 30 dagar kvar till sommarlooov! Längtar  Men iaf, så tror jag att jag inte är den ända som letar efter skolavslutingsklännigar?.. Hehe man måste ju vara snygg när man välkomnar sommaren, inte sant? Jag har lagt in massa snygga klännigar i min shop, bra att jag har en sån va? Så kika in där om ni vill ha lite tips på snygga klännigar + mer såklart http://zanni-of-sweden.mylovebasket.com/ 


Vad sägs om denhär sockersöta klännigen, sticker ut lite sådär.. Kan nog bli galet snygg till ett par coneverse och bruna ben? ;) 



Eller kanske denhär, snyggt med rosa, lite färg typ..

 


Denna var också sjukt snygg, min favorit tror jag? Vad tror ni, skulle den passa mig?


 






Av Zanni - 16 maj 2012 11:29

Har packat hela morgonen med Kamala i telen, hehs sprungit hit och dit, letat efter speglar, sovsäcker, ficklampor, tält osv osv.. Jag + tälta? Ingen bra komination, hehe men jag ska nog klara mig!  Ska bara packa ner de sista nu och sen springa ner till bilen, åka och handla massa mat med Kamala och sen MOT BUSSEN! Såhär hype just nu, kan inte sitta still!! GAAAAH! Räkna med dålig uppdatering tills på söndag, men ska försöka SMS-blogga lite iaf.. VI HÖRS BABES, ÄLSKAR ER!! 


   

Av Zanni - 15 maj 2012 21:34

Tänkte bara berätta lite snabbt om Öland i morgon - Jo det är så att vi är ett gäng som alltid drar till Ölandslägret (på Öland såklart) såhär i maj.. Där på en typ camping så är det folk från hela sverige, egentligen så är det för fältbiologer som typ vill kolla på fåglar. HUR trist? Haha skjut mig. Men de brukar vara sjukt nice ändå, massa andra aktiviteter, partaaay på kvällarna/natten.. + att man får göra lite som man vill, förra året så cyklade jag och några andra ut mitt i natten liksom, spårat? HAHA!  Men det är iaf asfint, ligger precis vid havet, sjukt mysigt faktiskt!


Men bloggningen då? - Jag har ju fått min iPhone nu, så ska försöka SMS-blogga så mycket jag kan, man ni fattar kanske att uppdateringen inte kommer kunna vara på topp! Kommer ni sakna mig eller? Ja klart ni kommer, men lovar att ha massa uppdatring och bilder när jag kommer hem, nice va?  Åker framför allt dit med finaste Kamala, WOHO TAGGA FETT!!


Två bilder från förra årets Ölandsläger, mys

   

Av Zanni - 15 maj 2012 20:18

Kom precis hem från bebis, drog dit efter da skol idag igen, spelade massa TV-spel, snackade, myste osånt! Visste ni förresten att jag är GRYM på TV-spel, jag äger totalt. Ska f*n ta och övertala mamma att köpa ett, hehe driver  Eller?.. Nejdå, men nu ska jag bara käka lite - tacos typ, så gott! Sen måste jag ju packa massor till Öland också, åker ju imorrn.. Längtar sjukt! Men ska berätta mer om det senare, bor kanske någon av mina fina läsare på Öland? Hihi, PUSS


    

Av Zanni - 15 maj 2012 11:15

Ni har ju önskat fler outfits så tänkte försöka köra på det lite oftare.. - Har på mig en skön tröja från bikbok tillsamans med ett par svarta jeans från Cheap Monday. Vad tycker ni om outfiten?


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards