♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 24 maj 2012 18:15

Aah hjälp mig babes! Är ute med mami och provar massa avslutningsklännigar - största beslutsångesten?? Haha kan inte bestämma mig om denhär är fin eller inte, kanske lite för enkel? Herregud vad jag håller på.. Men gosh, hjälp mig?? Fin/Ful, Köpa/vänta? Haha får se hur jag gör. Men, vad gör ni då älsklingar? ;D

 

Av Zanni - 24 maj 2012 08:34

  Hann med lite minishopping igår medans jag väntade på tåget, så tänkte visa vad jag fick med mig, eftersom ni brukar gilla det!  Blir alltid så jäkla lad av att gå och kolla i alla affärer nu när det börjar bli sommar, massa härliga färger, jeansjackor, väskor, skor, allt.. Hehe får sån energi av shopping, GOOO!!


Denhär söta tröjan hittade jag inne på h&m, älskar färgen!

 


Brun utan sol och två bodylotions (HAHAH vet att det är supertöntigt o skriva allt, jag menar ni ser ju liksom.. Men jag kan inte låta bli, HAHA)

 


-

Av Zanni - 23 maj 2012 21:04

Some people are so poor, all they have is money.

 

Av Zanni - 23 maj 2012 20:33

Har ni sett att starbucks öppnat på T-centralen?.. Jag har iallafall hört folk säga det, själv har jag inte sett det? Har dock sett folk med starbucksmuggar på centralen, så det borde ju vara sant? Hehe ska kolla upp det där! 

 Jag älskar starbucks, godaste latten, islatten, muffinarna, ALLT. Ska dra med mig mina tjejor dit någon dag, snacka massa och kanske plugga lite? Brukar vara supermysigt när vi gör det, pluggar faktiskt bättre på cafén med massa gott fika och goa människor, haha. Supermys   Btw, nån av er som vet helt säkert att det öppnat en starbucks på TC?


 

Av Zanni - 23 maj 2012 20:01

Tjaaa sötisar, kom hem för nån timme sen - var tvungen att fixa lite plugg och sån tråkig skit! :( Skönt att ha det gjort iaf!  Vad har ni haft för er idag? Själv så träffade jag Olle efter skolan, haha standard typ? Tror jag varit hos han varje dag denna vecka? Mys ju ♥ Sen skulle dom dra på träning så jag ängade mig åt lite shopping medans jag väntade på tåget, behöver verkligen fylla på garderoben med lite nya sommarkläder. Hittade inget speciellt utan mest bara lite småskit, alltid bra det också!  Är inte på topp just nu, det är massa krångel och tjaffs runt om mig jämt.. Jag hinner liksom inte med, så behöver muntra upp mig själv så mycket som möjligt, hehe ganska nice ändå! Nejdå men hoppas ni haft en bra dag, nu tänkte jag göra iordning ett bad åt mig själv och sen blogga massor - visa dagens shopping osv osv


Bild på mig från igår, redigerad i Instagram. Följer ni inte mig så får ni gärna börja göra det, heter "nandinifanabel" där, följer självklart tillbaka

 

Av Zanni - 23 maj 2012 12:52

Känd/Okänd

Sminkad/Fixat hår

Glass/Godis

Pojkvän/Bästavän

Facebook/Blogg

Gossip girl/The Hills

Film/TV-serie

Chailatte/Islatte

Sjunga/kunna spela ett instrument

Gymma/Träna hemma

Stockholm/New york

Donken/Burger king

iPhone/Android


 

Av Zanni - 23 maj 2012 10:02

Vi fick lite sovmorgon idag med så kom till skolan först nu, skönt.. Hann sminka mig, välja kläder, blogga och allt sånt utan att stressa, hehe *stolt* Är på asbra humör idag, jag menar kolla vädret - värsta sommaren ju? Tänkte faktiskt ha shorts på mig idag, men njaa? Lite tidigt kanske? Får se imorrn!  Sen slutar jag tidigt idag också, ska till bebis ett tag då, livet leker.. Hur ser eran dag ut sötisar?


Bjuder på två bilder från när jag var i barcelona i sommras, tågluffade ju runt lite med pappa, tyskland, frankrike, spanien, och sen hyrde vi ett hus på Ibiza.. Var sjukt nice, massa planer för denna sommar också, kommer bli så jääääkla grymt!! Haha btw, visst har jag förändrats STORT från i sommras? 

       

Av Zanni - 22 maj 2012 17:15

Vart lite ändrade planer så istället för att träffa bästis så drog jag till älskling - chillade i några timmar där, spelade tv-spel (JAG ÄR BÄST;D ) myste, snackade o lite sånt, wunderbart! Är iaf påväg hem nu, köpte med mig lite choklad också.. Tjockisen her self? OHYES ;) Ska bara förbi centrum en snabbis, hämta ut ett packet och köpa lite onödigt fixx. Ska dra till Nathalie och ha filmkväll senare, måste ju få unna sig lite tjockisgrejer trots att det bara är tisdag?.. Uppdaterar när jag kommer hem då, ha en bra kväll! PUSS


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards