♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under maj 2012

Av Zanni - 8 maj 2012 20:33

Heeello snyggingar, haft en bra dag? Kom nyss hem och jag har haft det asbra ida, eller inte i skolan precis. Men efteråt - började med att jag mötte upp Olle och Hugo på stan, lite senare drog vi vidare hem till Love där Ellis och Isa var. Så vi satt när i nån timme och fjantade oss, världens grymmaste människor alltså  Lite senare vid 6-tiden åkte jag + Ellis hem, grillade ute.. Mhm, summerfeeling? OHYES! Hehe så mysigt! Avslutade kvällen med att dra till skolgården ett tag.. gungade, snackade, gravade en massa (såklart) träffade några killar från skolan osådär, nice! Vad har ni haft för er idag babes, hoppas ni haft det bra iaf.. Uppdatrar mer snart.


Haha smygfottade Ellis också, bloggen måste ju ha bilder vadf*n! Lovar att jag ska bli bättre på det 

 


Av Zanni - 8 maj 2012 14:23

Haha jag överlevde ju iallafall provet, hyfsat bra om jag ska vara ärlig! Men det var faktiskt svårare än förväntat, men som sagt, det gick helt okej. Förutom det så har dagen varit sämst, har blandannat fått hål i mina byxor.. HAHA hur lyckas man? Har fått gå med tröjan neddragen till knäna sen dess, visst är det synd om mig? :( Nu slutar jag iaf strax, skulle egentligen träffat Kamala idag.. Men planerna ändrades så tänkte träffa Olle en stund istället, och hoppas det får mig på bättre humör!  Lovar bra uppdatering ikväll också, ska försöka iaf, PUSS!


Bild från lektionen idag.. Nice med ny lärare, vi får dricka coolers på lektionen, hehe

Av Zanni - 8 maj 2012 10:30

 

Av Zanni - 8 maj 2012 08:32

Vi har sovmorgon idag, skönt! Dock ska vi vara i skolan prick halv 10 för att klara de Nationella proven i engelska. Själv känner jag mig ganska lungn, fick riktigt bra omdömen i engelska så det går säkert bra. Hehe *stolt* Nejdå, men nu måste jag iaf springa ner till bussen, vi hörs senare idag. PUSS


 

Av Zanni - 7 maj 2012 22:34

 

Av Zanni - 7 maj 2012 20:48

Kom hem för några timmar sedan, sen dess har jag bara legat i sängen med världens mensvärk.. Haha typ det ända jobbiga med att vara tjej.. Usch! :( Ska springa ner och fixa en chailatte nu och sen sätta på några avsnitt av The Hills, mys! Tänkte bara berätta lite kort om min dag - har varit i skolan, var rätt chill dag ändå, hehe på sista lektionen satt jag & Maggie uppe på skolanstak och pluggade istället! *host* Haha, efter skolan träffade jag iaf min bebisolle  Vad gör ni sötisar? 


     







:D

Av Zanni - 7 maj 2012 07:54

Måste skynda mig ner till bussen nu men hinner iaf slänga in en "dagens outfit" - har på mig en gammal tröja från Gina tricot, mörka jeans från cheap monday - perfeket på en måndag typ!  Hehe.. Så skönt med ny vecka också, har massa grymt på gång.. Ni kommer få följa allt, stay tuned bitches!


 

Av Zanni - 6 maj 2012 19:14

Kom precis hem, allt är lite all   mänt kaaos just nu hehe! Ska iaf käka lite middag nu: Pizza, sen ringa mamma i spanien & planeran öland nästa vecka..  berättar allt senare, PUSS ♥ Förresten, jag har ätit onyttigt hela helgen, shit kanske dags att komma igång med träningen snart? Satsar ju på beach 2012 haha (jag driver för er som inte fattar)


     

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards