♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under april 2011

Av Zanni - 29 april 2011 18:56

Heyyiiz sry att jag inte uppdaterat men har åkt hit till pappa och köpt ny cyken en as snygg mountainbike bakåt tramp med fan 28 växlar as coolt juh!! <33

Ska ladda upp bild efter dagens outfit som kommer snart!

Jo ikväll ska jag bara vara hemma och imorrn ska jag och pappa ut och cykla ååå hans cykel är så jävla coool!!!!! Vill ha den! <33 ialf och sen är det juh majbrasa och så ska till IP som vanligt elliz ska oxxå det, tror jah?

Aja nu ska jag ta degens outfit bilder och på min cykel.

Zaza<3

   Vacker haha (NOOT!!) <33

Av Zanni - 28 april 2011 18:38

Shoo ska dra iväg nu men ville bah visa sakerna som mamma gav mejj, vad tycks?

Vill bara inte säga vart de är ifårn och vad de kosta.

   Hemligt!   Hemligt!   Hemligt!   Hemligt!   Hemligt! <33

Puss o tidig godnatt för detta blir sista! <33

Av Zanni - 28 april 2011 18:12

Chaa!!! Städar mitt rum innan jag ska till mammas och raymonds kompis på middag. haha mitt rum e ett bobnedslag säger mamma men när bilden togs hade jag redan städat, haahha fan var PROFFS jag e asso! <3

Aja hinner inte med mer nu <33

PussiiiZz //Zanni

   Ett bombnedslag enligt mamma! <33   Jag och pontus!   Jag och MIN ÄLZKADE fin fiiiina vovve! Love yah ponte! <3333

Av Zanni - 28 april 2011 14:05

Heyy kommer nt kunna blogga ida, så skriver ett inlägg nu ska juh som sakt på fhezzt men vi får höras senare kanske ska hem och måste städa!! <33

Pusss! <33

Av Zanni - 27 april 2011 17:01

Shooheyy nu är jag juh som sakt barnvakt och nu ska vi se på film och mysa lite!!! Ja kunde väl va kul för er att veta!

Puss! // Zanni  Vi två! <33

Av Zanni - 27 april 2011 15:24

Hej hej bloggen nu sitter jah barnvakt åt min 6- åriga kusin har hämtat på dagis och allt. Ja och nu vill han gå ut och titta på lammen så jag måste ju följa med bloggar inte försen ikväll jo har vart och köpt present till jullan till hennes fezt imorrn ja så nu måste jag va med kusinen vi zez senare puss!

// Kramiz Zanni!

PS: vet ni värdens coolaste sak tiepaamandahh har komenterat min blogg och jag är med i hennes veckans blogg tävling!!!

Av Zanni - 26 april 2011 21:30

Så nu har jah och mamma kollat klat på en pris i new york!  Puss o godnatt!

// zanni

 

God natt zez imorrn! <33

Av Zanni - 26 april 2011 17:29

  Jeans: KappAhl 297 kr.

Linne: H&M 79 kr.

Kofta: H&M 75 kr.

Halsband: Gina 149 kr.

   Örhänge: Vetefan!!!

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards